FloraHolland


Nieuw beursconcept FloraHolland

FLORAHOLLAND, 15 april 2011 (persbericht) - FloraHolland heeft een nieuw concept voor deelname aan buitenlandse beurzen. In een FloraHolland-paviljoen op de beurs kunnen aanvoerders hun eigen bedrijf voortaan herkenbaar op hun afzetmarkten positioneren. Binnen het FloraHolland-paviljoen hebben deelnemende aanvoerders de beschikking over hun eigen presentatieruimte. Ook in de organisatie vóór en tijdens hun beursdeelname ontzorgt FloraHolland haar aanvoerders. Het nieuwe beursconcept werd half april voor het eerst gepresenteerd op de Flowers & Hortech in Kiev. FloraHolland gaat de nieuwe werkwijze ook inzetten op alle buitenlandse beurzen waaraan de veiling de komende tijd deelneemt.

Naar Flowers Expo Moskou
In de beurzen in Moskou zijn wijzigingen opgetreden. Dit jaar zijn er drie beurzen die tegelijkertijd gehouden worden. FloraHolland neemt deel aan de Flowers Expo, die van 30 augustus tot en met 2 september georganiseerd wordt in het beurscomplex Crocus Expo. In samenwerking met Bloemenbureau Holland heeft de veiling ervoor gekozen om `Sierteelt Nederland B.V.' hier groots te presenteren.

Voor het eerst naar Flormart Padova
Dit jaar is FloraHolland voor het eerst ook aanwezig op de Flormart in het Italiaanse Padova (Padua). Voor aanvoerders en veiling is de Flormart een belangrijke beurs voor de Zuid-Europese markt.

Paviljoen op IPM Essen 2012
De voorbereidingen voor de IPM Essen 2012 zijn alweer begonnen. Ook hier wil FloraHolland in samenwerking met Bloemenbureau Holland `Sierteelt Nederland B.V.' sterker op de kaart zetten. FloraHolland zet er op in om een paviljoen met aanvoerders in hal 1 te realiseren.

Wie interesse heeft in deelname aan (een van) deze beurzen kan contact opnemen met Maaike Koop van FloraHolland,
T 0297-393106 of E maaikekoop@floraholland.nl.

Bij de foto: Het nieuwe beursconcept werd half april voor het eerst gepresenteerd op de Flowers & Hortech in Kiev