FloraHolland
Nieuw beursconcept FloraHolland
FLORAHOLLAND, 15 april 2011 (persbericht) - FloraHolland heeft een
nieuw concept voor deelname aan buitenlandse beurzen. In een
FloraHolland-paviljoen op de beurs kunnen aanvoerders hun eigen bedrijf
voortaan herkenbaar op hun afzetmarkten positioneren. Binnen het
FloraHolland-paviljoen hebben deelnemende aanvoerders de beschikking
over hun eigen presentatieruimte. Ook in de organisatie vóór en tijdens
hun beursdeelname ontzorgt FloraHolland haar aanvoerders. Het nieuwe
beursconcept werd half april voor het eerst gepresenteerd op de Flowers
& Hortech in Kiev. FloraHolland gaat de nieuwe werkwijze ook inzetten
op alle buitenlandse beurzen waaraan de veiling de komende tijd
deelneemt.
Naar Flowers Expo Moskou
In de beurzen in Moskou zijn wijzigingen opgetreden. Dit jaar zijn er
drie beurzen die tegelijkertijd gehouden worden. FloraHolland neemt
deel aan de Flowers Expo, die van 30 augustus tot en met 2 september
georganiseerd wordt in het beurscomplex Crocus Expo. In samenwerking
met Bloemenbureau Holland heeft de veiling ervoor gekozen om `Sierteelt
Nederland B.V.' hier groots te presenteren.
Voor het eerst naar Flormart Padova
Dit jaar is FloraHolland voor het eerst ook aanwezig op de Flormart in
het Italiaanse Padova (Padua). Voor aanvoerders en veiling is de
Flormart een belangrijke beurs voor de Zuid-Europese markt.
Paviljoen op IPM Essen 2012
De voorbereidingen voor de IPM Essen 2012 zijn alweer begonnen. Ook
hier wil FloraHolland in samenwerking met Bloemenbureau Holland
`Sierteelt Nederland B.V.' sterker op de kaart zetten. FloraHolland zet
er op in om een paviljoen met aanvoerders in hal 1 te realiseren.
Wie interesse heeft in deelname aan (een van) deze beurzen kan contact
opnemen met Maaike Koop van FloraHolland,
T 0297-393106 of E maaikekoop@floraholland.nl.
Bij de foto: Het nieuwe beursconcept werd half april voor het eerst
gepresenteerd op de Flowers & Hortech in Kiev