Twitterberichten live te volgen op OHRA.nl

Persbericht van OHRA

Alle tweets van @demensenvanOHRA verschijnen vanaf nu realtime op www.ohra.nl. Hiermee wil OHRA meer transparantie bieden aan haar 25.000 bezoekers per dag. De kracht van OHRA is immers dat klanten direct weten waar ze aan toe zijn. De toevoeging van tweets van klanten draagt hieraan bij.

Sinds kort behandelt OHRA allerhande klantvragen en verzoeken ook via het Twitterkanaal 'demensenvanOHRA'. Klanten konden al vragen en verzoeken indienen via telefoon, internet en post. Twitter komt daar nu als kanaal bij. Tijdens kantooruren wordt via het Twitteraccount gereageerd op vragen en verzoeken van klanten. Bovendien zoekt OHRA ook zelf actief de dialoog op, een mogelijkheid waar de traditionele communicatiekanalen niet in voorzien.

"We zien een duidelijke trend om steeds meer via internet zaken te regelen en wij investeren daarom in innovatief klantcontact zoals chat en Twitter. Het is een logische stap in onze dienstverlening. Met het plaatsen van de tweets op onze eigen website komen we tegemoet aan de noodzaak transparanter te zijn", aldus manager Internet Miranda Aarnoudse.

Links:
http://www.ohra.nl
Organisatie info:

OHRA

Noot voor de red actie:

Links:

Website www.ohra.nl
Twitter www.twitter.com/demensenvanOHRA

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Creative Venue, communicatieadvies en PR: Marianne Aalders, telefoon 020 - 452 5 225