Twitterberichten live te volgen op OHRA.nl
Persbericht van OHRA
Alle tweets van @demensenvanOHRA verschijnen vanaf nu realtime op
www.ohra.nl. Hiermee wil OHRA meer transparantie bieden aan haar 25.000
bezoekers per dag. De kracht van OHRA is immers dat klanten direct
weten waar ze aan toe zijn. De toevoeging van tweets van klanten draagt
hieraan bij.
Sinds kort behandelt OHRA allerhande klantvragen en verzoeken ook via
het Twitterkanaal 'demensenvanOHRA'. Klanten konden al vragen en
verzoeken indienen via telefoon, internet en post. Twitter komt daar nu
als kanaal bij. Tijdens kantooruren wordt via het Twitteraccount
gereageerd op vragen en verzoeken van klanten. Bovendien zoekt OHRA ook
zelf actief de dialoog op, een mogelijkheid waar de traditionele
communicatiekanalen niet in voorzien.
"We zien een duidelijke trend om steeds meer via internet zaken te
regelen en wij investeren daarom in innovatief klantcontact zoals chat
en Twitter. Het is een logische stap in onze dienstverlening. Met het
plaatsen van de tweets op onze eigen website komen we tegemoet aan de
noodzaak transparanter te zijn", aldus manager Internet Miranda
Aarnoudse.
Links:
http://www.ohra.nl
Organisatie info:
OHRA
Noot voor de red
actie:
Links:
Website www.ohra.nl
Twitter www.twitter.com/demensenvanOHRA
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Creative Venue, communicatieadvies en PR: Marianne Aalders, telefoon 020 - 452 5
225