Nieuw franchiseconcept verkoopt vrije tijd


LUNTEREN, 20110419 -- Uit onderzoek* van science center NEMO blijken koken en wassen de favoriete huishoudelijke taken te zijn. Stofzuigen en voornamelijk strijken kunnen op minder enthousiasme rekenen, deze activiteiten worden beoordeeld als de vervelendste huishoudelijke klussen. Het nieuwe franchiseconcept 2DressUp is het antwoord op de behoefte aan vrije tijd van de consument.

Het intern klantonderzoek van 2DressUp onderschrijft deze resultaten. Wie strijkt er nog zelf? De meeste mannen, maar ook vrouwen hebben een hekel aan strijken. Er ontstaan zelfs regelmatig ruzies tussen stelletjes in Nederland over wie de strijk mag doen. Een ruime meerderheid van de respondenten zegt het strijken graag uit te besteden, zodat er meer vrije tijd over is voor leuke dingen.

Reden genoeg voor 2DressUp om een nieuw franchiseconcept  in de markt te zetten. De stomerij aan huis is door 2DressUp nieuw leven ingeblazen. Een ouderwetse service in een eigentijds jasje. Zelfstandig ondernemers komen bij hun klanten aan huis om het was- of stoomgoed op te halen en kastklaar weer terug te brengen. De haal- en brengservice is gratis en bovendien actief van 9 uur ’s ochtend tot 9 uur ’s avonds. Service en gemak van de bovenste plank. Maar het gaat verder, want 2DressUp regelt ook een frisse slaapkamer, thuis of in het hotel. Gordijnen, dekbedden en zelfs het matras krijgt een opfrisbeurt die tevens de huismijtallergie bestrijdt.

2DressUp is van start gegaan met 5 vestigingen en heeft de ambitie om nog dit jaar een landelijk netwerk te hebben. Veel consumenten hebben inmiddels van de service van 2DressUp  gehoord en willen graag dat 2DressUp ook bij hen in de buurt komt! De stomerij aan huis wordt door de consument met open armen ontvangen. Binnenkort doet niemand het meer.  Gemak dient immers de mens.

*Bron: http://www.women-online.nl/17692010.htm





Ingezonden persbericht