Persbericht

Joris van Heukelom partner in MakerStreet

Amsterdam, 19 april 2011 - Joris van Heukelom, nu nog verantwoordelijk voor de digitale portfolio van Sanoma Media begint per 1 juli 2011 als partner in MakerStreet.

Van Heukelom: "Anno 2011 is de creatie van mediaproducten niet slechts voorbehouden aan de 'happy few'. Steeds meer merken en mensen leggen een rechtstreekse relatie met hun publiek via eigen media of mediagerelateerde toepassingen. De drempels van productie en distributie zijn tegenwoordig zeer laag hetgeen steeds meer kansen biedt. Toch zie ik veel beloftevolle initiatieven en ideeën stranden in onnodige complexiteit, met de bijbehorende desinvesteringen en onbenutte business opportunities als gevolg. Dat is zonde. Gewoon beginnen, maken en vervolgens blijvend verbeteren is daarom de essentie van MakerStreet. Hierbij worden steeds de beste mensen ingezet om opdrachten tot een bevredigend einde te brengen."

MakerStreet is een initiatief van ervaren internetondernemers die de markt al jaren bedienen vanuit meerdere bedrijven (Resoluut, UNITiD & TechTribe). Samen met deze succesvolle competentiegerichte bedrijven, die elk reeds hun eigen klantportfolio bedienen, richt MakerStreet zich op Customized Digital Media. MakerStreet maakt mediagerelateerde producten en diensten, creëert volledig geïntegreerde digitale omgevingen, realiseert applicaties voor tablet en mobiel, produceert online video en smeedt digitale storylines.

Klaas Jan Witvoet (MakerStreet): "We zijn erg blij met het toetreden van Joris als partner. Hij is een bijzondere persoonlijkheid, zorgt voor extra leven in de brouwerij en voegt bovenal unieke kennis en ervaring toe aan het MakerStreet netwerk. Het bijzondere van Joris is dat hij op verschillende en verrassende manieren naar de digitale wereld kan kijken, weet te inspireren en dit kan vertalen naar de juiste keuzes. In combinatie met de bestaande netwerkorganisatie en de daarin aanwezige ervaring en expertise hebben we daarmee de juiste ingrediënten in huis om onze klanten nog beter te bedienen."