Gemeente Echt-Susteren


Bruidsparen tevreden over huwelijk/partnerschap in Echt-Susteren!

Onze gemeente streeft continu naar verbetering van de dienstverlening en vraagt haar klanten regelmatig om hun oordeel hierover. Zo onderzoeken we sinds 2007 de tevredenheid van bruidsparen over de procedure rondom hun huwelijk. Op deze manier kunnen wij goed en snel inspringen op de wensen van onze klanten.

Â

Dit van belang om een klantgericht kwaliteitsbeleid te kunnen blijven ontwikkelen en realiseren. Alle bruidsparen/partners krijgen na hun huwelijk een enquête toegestuurd waarin wordt gevraagd hun bevindingen kenbaar te maken. We inventariseren jaarlijks de uitkomsten van de enquête.

Â

Uitslag

Ruim de meerderheid van onze bruidsparen/partners is tevreden over onze dienstverlening rondom het huwelijk/partnerschap. Ook zijn er paren die zich de moeite genomen hebben enkele kritische kanttekeningen te plaatsen en tips te geven ter verbetering van onze dienstverlening. Hiervoor zijn wij hen erg dankbaar.

Â

Uitgelicht

Het merendeel van onze huwelijken vindt plaats in het gemeentehuis. De ondervraagden ervaren het proces van ondertrouw en huwelijksvoltrekking, op enkele opmerkingen na, als zeer goed.

De parkeermogelijkheid voor het gemeentehuis wordt met uitzondering van de jaarlijkse kermis, goed beoordeeld. Voor de kermisdagen zoeken we naar een passende oplossing.

Gebleken is dat de temperatuur in de trouwzaal tijdens de zomermaanden erg hoog is. De paren ervaren dit als zeer vervelend. Daarom installeren we voor de zomer een airco in de trouwzaal.

Door deze uitkomsten en het treffen van maatregelen, hopen wij ieder jaar de dienstverlening te verbeteren.

Â

Via deze weg bedanken wij graag alle bruidsparen!

Â

Â

Â