Ingezonden persbericht


HUGO FRAGRANCES ONTHULT HET GEZICHT VAN NIEUWE HERENGEUR

26 APRIL 2011 - HUGO Fragrances is bijzonder verheugd te mogen aankondigen dat de Amerikaanse muzikant, acteur en regisseur Jared Leto het gezicht is van de nieuwe herengeur: HUGO Just Different - een frisse en verrassende geur die mannen inspireert anders tegen dingen aan te kijken, vanuit een ander perspectief. Jared is ook het gezicht van de iconische HUGO Man EDT - 16 jaar geleden geïntroduceerd - en zal voor beide merken de spil zijn in nieuwe TV en print campagnes die in juli 2011 wereldwijd van start zullen gaan.

"We vinden het fantastisch met Jared Leto te kunnen werken aan de introductie van de volgende HUGO-geur voor mannen. We zochten naar een ambassadeur die de personificatie is van het experimentele karakter van het merk -en dan is er geen betere dan Jared -, een man die met de hulp van zijn vrienden zijn wereld zo nu en dan eens flink op z'n kop zet. We zijn echt dolgelukkig dat hij de hoofdrol speelt in onze advertentiecampagnes." Gerd von Podewils, Global Marketing Director, HUGO BOSS Fragrances

Jared beschikt over een aangeboren nieuwsgierigheid, een culturele onbevangenheid waardoor hij altijd openstaat voor nieuwe ideeën en ervaringen. Door personalisering en remix geeft hij zijn eigen draai aan dingen om zijn persoonlijkheid en creativiteit te uiten. Hij is de ideale vertegenwoordiger van het merk HUGO, een merk dat op het gebied van mode en geuren een eigentijdse, bijna avant-gardistische en altijd zelfbewuste stijl vertegenwoordigt.

"HUGO inspireert mannen succesvol te zijn door creativiteit, iets waar ik altijd naar heb gestreefd in mijn carrière. Net als de HUGO-man ben ik altijd en overal op zoek naar inspiratie, naar bijzondere en onverwachte ervaringen." Jared Leto

Naast deze creatieve insteek staat Jared ook bekend als een van de meest prominente "digitale" artiesten ter wereld - ook daarom is hij een perfecte ambassadeur van HUGO Fragrances, dat de digitale media al lang omarmd heeft en zich vol enthousiasme heeft aangesloten bij de creatieve digital community. Net als Jared is de HUGO-man een fervent internetgebruiker, die de digitale wereld gretig tot zich neemt en zijn ervaringen deelt via uploads, posts en blogs.

"Als artiest vind ik het leuk om via verschillende kanalen met mijn fans te communiceren, en digitale communicatie speelt hierin een cruciale rol. De digitale wereld kent nauwelijks beperkingen: onze creativiteit laat zich vertalen in unieke toepassingen waarmee wij in direct contact staan met ons publiek." Jared Leto

Jared is singer/songwriter en lid van de multi-platina rockband Thirty Seconds to Mars. Onder het pseudoniem Bartholomew Cubbins regisseert hij zelf hun videoclips, die wereldwijd maar liefst 14 MTV Awards in de wacht hebben gesleept. Hij heeft in films gespeeld als Fight Club, Panic Room, American Psycho, Alexander, Requiem for a Dream, Lord of War, Mr Nobody en Girl, Interrupted. Hij is vooral bekend om zijn intense en veelzijdige manier van acteren.


- EINDE -