Philips
SENSEO® op Facebook: Online in gesprek met schrijfster Marion Pauw
3 mei, 2011
Amsterdam -SENSEO® Nederland is een samenwerking gestart met
schrijfster Marion Pauw op Facebook. Vanaf 1 mei wisselt de auteur met
fans op de SENSEO® Facebook-pagina van gedachten over boeken, lezen en
het schrijven van verhalen. Marion Pauw is daarmee de achtste bekende
Nederlander die voor SENSEO® op Facebook met mensen in gesprek gaat
over hun passie. Op dit online platform kunnen SENSEO® -fans met
elkaar spreken over boeken, muziek, films en mode.
Over Marion Pauw
Auteur Marion Pauw (1973) maakte haar debuut in 2005 met haar boek
Villa Serena, waarna ze snel uitgroeide tot een van de vier grote
thrillerschrijfsters in Nederland. Met haar boek Daglicht dat in 2008
verscheen, won Marion Pauw de Gouden Strop. Deze psychologische
thriller wordt op dit moment verfilmd. Andere titels van Marion Pauw
zijn Drift (2006), Zondaarskind (2009) en haar meest recente boek
JetSet (2010).
Op de Facebook-pagina van SENSEO® praat Marion Pauw met de SENSEO®-fans
over haar passie voor literatuur. Bovendien geeft zij tips over het
schrijven van boeken en verhalen.
Marion Pauw: "Schrijven is een solitair beroep. Hoe leuk is het dan om
via Facebook contact te hebben met lezers? Ik wil heel graag met lezers
en aspirant-schrijvers tips en ervaringen uitwisselen over het vak. En
natuurlijk houd ik fans op de hoogte van wat ik zelf graag lees."
Tijdens een offline koffiemoment krijgen de fans later dit jaar de
mogelijkheid om, onder het genot van een kopje Douwe Egberts SENSEO®,
ook in het echt met Marion Pauw over het schrijversvak praten.
SENSEO® & Facebook
Op de Facebook-pagina van SENSEO® gaan mensen met elkaar én met bekende
Nederlanders in gesprek over hun wederzijdse interesses. Zo spreekt
schrijfster Judith Visser momenteel over boeken, jazz-zangeres Kris
Berry deelt haar passie voor muziek en styliste Danie Bles praat over
de laatste mode. Naast de online gesprekken brengt SENSEO® ook offline
fans bij elkaar door regelmatig koffiemomenten te organiseren.
---
Voor mediaverzoeken:
Renee de Bruin
PR Manager, Philips Consumer Lifestyle
E-mail: Renee.de.bruin@philips.com
Tel.: +31 (0)40 278 50 30
---
Over Koninklijke Philips Electronics N.V.
Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een
onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg
en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven
van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende
onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting
integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte
oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en
behoeften van de klant en zijn merkbelofte van "sense and simplicity".
Philips heeft wereldwijd circa 117.000 werknemers in dienst, verspreid
over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is
de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg
en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe
verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk
welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van
Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en
mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u
op www.philips.nl/nieuwscentrum.
---
Over Sara Lee
Elke dag opnieuw maakt Sara Lee (NYSE: SLE) wereldwijd miljoenen
consumenten en klanten blij. De onderneming beschikt over een van de
meest geliefde en vooraanstaande productassortimenten ter wereld, met
haar innoverende en vertrouwde merken voor voeding & dranken, waaronder
Douwe Egberts, Douwe Egberts Senseo en Pickwick. Samen zijn deze
merken goed voor een jaaromzet van ongeveer $ 9 miljard. Sara Lee telt
wereldwijd 20.000 werknemers. Het meest recente nieuws en meer
informatie over Sara Lee en haar merken zijn te vinden
op www.saralee.com.