Ingezonden persbericht


Persbericht

Grazia's Royal Wedding Issue:
alles wat je niet zag op tv
Actuele special rondom huwelijk Wiliam & Kate

Hoofddorp, 3 mei 2011 - Twee miljard mensen zagen afgelopen vrijdag het huwelijk van Prins William en Kate Middleton. Op woensdag 4 mei brengt Grazia een Royal Wedding Special van 84 pagina's met een fashionable overzicht van de happening én alles wat je niet zag op televisie.

Nieuws en mode verenigden zich op 29 april, tijdens het huwelijk van prins William en Kate Middleton. Een uitgelezen moment voor Grazia om met een een special te komen. Met daarin: alles over de designer van de jurk, persoonlijke verhalen van ooggetuigen en een professionele fashionjury die de outfits van de gasten beoordeelt. Maar ook: zo shop je zelf in de stijl van Kate.

Fashionteam
De twee Grazia reporters in Londen én het redactieteam hebben het hele weekend gewerkt om deze extra editie te maken, met als onderscheidende factor de fashion focus. Geen jurk, tiara of hoed blijft onbesproken. Met deze Grazia Royal Wedding special heeft niet alleen de Grazia-lezer maar elke royalty én modeliefhebber een uniek bewaarexamplaar in handen.

De eerste keer
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Grazia: "Dit is de eerste keer dat wij zo groots en actueel een koninklijk huwelijk verslaan. Met een team van reporters op de huwelijkslocaties, en in samenwerking met de beste mode-experts uit de industrie, brengen wij een overzicht van de mooiste foto's en een inhoudelijk verhaal met oog voor bijzondere details. Dit is een editie met autoriteit en stijl die illustreert hoe belangrijk wij het vinden om als vrouwenblad hot news en fashion zo snel mogelijk te brengen." Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL