Ingezonden persbericht


Persbericht

Compleet hysterisch
Exclusief in Viva: Eerste moederdag voor Gordon zonder zijn moeder

Hoofddorp, 3 mei 2011 - In het Moederdagnummer van Viva vertelt Gordon openhartig over zijn enorme verdriet na het verlies van zijn moeder. Het nummer 'Mijn laatste lied voor jou' dat Gordon voor haar heeft geschreven, leest hij speciaal voor Viva-lezeressen voor op Viva's iPad.

De entertainer heeft het moeilijk zonder zijn moeder. "Huilen, schreeuwen - ik was compleet hysteriscch. Zij was de enige die mij echt kende", zo vertelt hij openhartig in Viva's Moederdag nummer. "Ik ben een moederskindje. Ik mis haar verschrikkelijk. Zo erg dat het nog steeds moeilijk is om erover te praten. Ik weet niet hoe, maar ik moet er toch doorheen. Daar zing ik ook over in 'Mijn laatste lied voor jou', dat ik laatst voor haar heb gemaakt en binnenkort met de Toppers in de Arena ga zingen: '...En waar je ook mag gaan, zelfs als jee nooit meer echt bij mij mag staan, voel ik nu alleen nog kou, maar je weet, ik zal sterk zijn zonder jou...'"

Liefde Raoul
Ook spreekt Gordon over zijn grote liefde Raoul met wie hij nog niet echt gebroken heeft en een hereniging niet uitsluit: "Als hij straks klaar is met zijn opleiding en met beide benen stevig op de grond staat, heeft onze relatie misschien een kans van slagen." Kijk hier voor een korte impressie van het interview.

Verder in Viva
De moeders van Dennis Weening, Sebastiaan Labrie, Waldemar Torenstra, Koert Jan de Bruin en William Spaaij over hun zonen. Babyfoto's van Saar Koningsberger, Katja en Birgit Schuurman, Charlie Dee, Hanna Bervoets, Tatum Dagelet en vele anderen. Plus: WereldWijf!-gastcolumns van Xander de Buisonjé, Bas Kosters en Art Rooijakkers.

Viva's Moederdagnummer is dit jaar extra speciaal met zes verschillende designcovers gemaakt door gerenommeerde ontwerpers en is vanaf 4 mei verkrijgbaar in de winkel. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (