Gemeente Zutphen

Resultaten onderzoek klanttevredenheid 2010

De gemeente Zutphen wil haar klanten graag goed van dienst zijn. Eind 2010 is daarom, net als in 2009, weer een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Het onderzoek richt zich op de dienstverlening via het loket, de telefoon, de post, e-mail en de website van de gemeente Zutphen.

Enkele resultaten

Bezoekers van de balie gaven een 8 als totaaloordeel voor de balie in 2010. Dit is een lichte stijging ten op zichte van 2009 toen de balie werd beoordeeld met een 7,7. Er zijn totaal 147 klanten geïnterviewd bij bezoek aan de loketten van Zutphen en Warnsveld. Daarnaast is een telefonisch onderzoek gehouden onder 488 respondenten waarin gevraagd is naar ervaringen met telefonisch contact, schriftelijk contact en contact via e-mail en de website van de gemeente. Voor telefonisch contact kreeg de gemeente het rapportcijfer 7,2, evenals in 2009.

Meer resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2010

Rapport klanttevredenheid 2010 (pdf)

Zie het origineel