FloraHolland


Voortgang dienst Klokleveringsbericht

FLORAHOLLAND (4 mei 2011) - In een vorig bericht hebben wij gemeld dat FloraHolland druk aan het testen is om alle aspecten van de dienst Klokleveringsbericht goed te laten werken. Aan de hand van de testresultaten wordt nog een aantal onderdelen aangepast. Als deze aanpassingen zijn uitgevoerd wordt er opnieuw getest. De planning is om de nieuwe dienst in de komende zomerperiode in gebruik te nemen. De dienst komt dan beschikbaar via MyFloraHolland.com.

In de tussentijd kunnen softwareleveranciers testberichten ontvangen, zodat zij hun software kunnen aanpassen voor aansluiting op deze dienst. Als uw softwareleverancier hierin ook geïnteresseerd is, kunt u dit aangeven via uw accountmanager. Er wordt dan door ons contact met uw softwareleverancier gezocht. Via de FloraHolland site, digitale nieuwsbrief of de accountmanager wordt u op de hoogte gehouden over de exacte datum waarop de dienst daadwerkelijk afgenomen kan worden.

Dienst Klokleveringsbericht
Het klokleveringsbericht is een digitale melding die naar uw systeem wordt gestuurd op het moment dat via de klok ingekochte producten de distributiehal verlaten. In dit bericht is vermeld welke transacties er op welke stapelwagen onderweg zijn. Het ontvangstproces in de box kan sneller en efficiënter verlopen. Tegelijkertijd kunt u uw voorraad altijd up to date houden, nog voor de transacties in de box zijn gearriveerd.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de nieuwe dienst klokleveringsbericht kunt u altijd contact opnemen met uw accountmanager.