FloraHolland
Voortgang dienst Klokleveringsbericht
FLORAHOLLAND (4 mei 2011) - In een vorig bericht hebben wij gemeld dat
FloraHolland druk aan het testen is om alle aspecten van de dienst
Klokleveringsbericht goed te laten werken. Aan de hand van de
testresultaten wordt nog een aantal onderdelen aangepast. Als deze
aanpassingen zijn uitgevoerd wordt er opnieuw getest. De planning is om
de nieuwe dienst in de komende zomerperiode in gebruik te nemen. De
dienst komt dan beschikbaar via MyFloraHolland.com.
In de tussentijd kunnen softwareleveranciers testberichten ontvangen,
zodat zij hun software kunnen aanpassen voor aansluiting op deze
dienst. Als uw softwareleverancier hierin ook geïnteresseerd is, kunt u
dit aangeven via uw accountmanager. Er wordt dan door ons contact met
uw softwareleverancier gezocht. Via de FloraHolland site, digitale
nieuwsbrief of de accountmanager wordt u op de hoogte gehouden over de
exacte datum waarop de dienst daadwerkelijk afgenomen kan worden.
Dienst Klokleveringsbericht
Het klokleveringsbericht is een digitale melding die naar uw systeem
wordt gestuurd op het moment dat via de klok ingekochte producten de
distributiehal verlaten. In dit bericht is vermeld welke transacties er
op welke stapelwagen onderweg zijn. Het ontvangstproces in de box kan
sneller en efficiënter verlopen. Tegelijkertijd kunt u uw voorraad
altijd up to date houden, nog voor de transacties in de box zijn
gearriveerd.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de nieuwe dienst klokleveringsbericht kunt
u altijd contact opnemen met uw accountmanager.