Gemeente Cromstrijen

Cromstrijen stopt met het Schouwrondje (04-05-2011)

In 2004 startte de gemeente Cromstrijen met het Schouwrondje. Tijdens een Schouwrondje inspecteerden gemeente, woningstichting en politie het onderhoud van de plantsoenen, trottoirs, lichtmasten en andere zaken die een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Met het Schouwrondje hoopten wij snel in te spelen op klachten die vanuit de wijk kwamen en problemen op te lossen voordat het klachten werden.

Sinds de start van het Schouwrondje ontvingen wij veel verbeterpunten, waar wij mee aan de slag gingen. In de loop der jaren signaleerden wij een afname van de verbeterpunten en het aantal bezoekers. Daarnaast zien wij een toename van het doorgeven van klachten en meldingen via telefoon en e-mail. Dit samen was voor ons aanleiding om in 2011 niet meer door te gaan met het schouwrondje in de wijken. Wij willen iedereen die een bijdrage leverde aan de Schouwrondjes bedanken voor hun inzet en betrokkenheid.

Heeft u een klacht of melding?

Ook zonder het Schouwrondje, kunt u natuurlijk nog steeds uw klachten en meldingen aan ons doorgeven. Dus ziet u bijvoorbeeld een trottoir dat in uw ogen een opknapbeurt behoeft, een gemiste snoeibeurt, of een verkeersbord dat scheef staat? Dan kunt u dit op de volgende manieren melden:
via e-mail. Stuur uw klacht of melding naar info@cromstrijen.nlvia het formulier 'Meldingen'

Met een spoedeisende klacht kunt u van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 en 17.00 uur en vrijdag tussen 8.30 en 13.00 uur telefonisch contact opnemen via telefoonnummer (0186) 656 100.'s Avonds en in het weekend belt u naar de wacht- en storingsdienst via telefoonnummer 06 20622750.