Gemeente Leudal
Nieuws
2e organisatiebreed opruimmoment kasten en dossiers
Zoals in de doekomst, en op de personeelsbijeenkomst van 9 mei, werd
aangekondigd, kunnen jullie op korte termijn een 2e organisatiebreed
opruimmoment verwachten.
Want, op een aantal domeinen gaat het net (niet) passen. De exacte
cijfers zijn gedeeld met de diverse teamleiders.
Op dinsdag 17 mei en woensdag 18 mei is het de bedoeling dat je op een
zelf gepland moment nogmaals kritisch kijkt naar wat je mee gaat
verhuizen.
Heb je dat echt allemaal nodig! Kun je samen doen met een collega! Zijn
er inmiddels weer dossiers afgesloten! Kan ik deze info ergens digitaal
raadplegen!
Dat zijn allemaal vragen die je je kunt stellen, om vervolgens afscheid
te nemen van hetgeen je beoordeelt!
De uitgangspunten uit de 1e ronde, verwoord in de leidraad "wat is
archief en wat niet!", blijven van kracht.
Deze leidraad is terug te vinden op intranet: Home > Diensten >
Handleidingen > Overig
Heb je nog praktisch advies nodig, ga dan in 1e instantie te rade bij
je collega's op de werkvloer.
Kom je er niet uit dan kun je via email terecht bij Marion van den
Bercken.
Op verzoek van de bodes, maak klappers leeg, zodat er gescheiden
afvalstromen kunnen ontstaan.
Voordat je start met opruimen kun je dozen ophalen op de centrale
punten:
* Haelen: centrale hal begane grond
* Heythuysen: onder de trap
* Roggel: bij de post verdeelkast begane grond
* WIZ: onder de kapstok centrale hal
Ben je klaar met opruimen, breng dan je dozen naar de verzamelplaatsen.
* Haelen: centrale hal begane grond
* Heythuysen: dozen voor archief bij personeelsingang, dozen met
vernietigbare inhoud (prullebak) melden bij de bode.
* Roggel: dozen voor archief in de gang nabij DIV, dozen met
vernietigbare inhoud (prullebak) naast de houten trap begane grond.
* WIZ: dozen voor archief onder de trap, dozen met vernietigbare
inhoud (prullebak) garage.
Zorg dat op de archiefdoos duidelijk je naam staat.