Gemeente Leudal


Nieuws

2e organisatiebreed opruimmoment kasten en dossiers

Zoals in de doekomst, en op de personeelsbijeenkomst van 9 mei, werd aangekondigd, kunnen jullie op korte termijn een 2e organisatiebreed opruimmoment verwachten.

Want, op een aantal domeinen gaat het net (niet) passen. De exacte cijfers zijn gedeeld met de diverse teamleiders.

Op dinsdag 17 mei en woensdag 18 mei is het de bedoeling dat je op een zelf gepland moment nogmaals kritisch kijkt naar wat je mee gaat verhuizen.

Heb je dat echt allemaal nodig! Kun je samen doen met een collega! Zijn er inmiddels weer dossiers afgesloten! Kan ik deze info ergens digitaal raadplegen!

Dat zijn allemaal vragen die je je kunt stellen, om vervolgens afscheid te nemen van hetgeen je beoordeelt!

De uitgangspunten uit de 1e ronde, verwoord in de leidraad "wat is archief en wat niet!", blijven van kracht.

Deze leidraad is terug te vinden op intranet: Home > Diensten > Handleidingen > Overig

Heb je nog praktisch advies nodig, ga dan in 1e instantie te rade bij je collega's op de werkvloer.

Kom je er niet uit dan kun je via email terecht bij Marion van den Bercken.

Op verzoek van de bodes, maak klappers leeg, zodat er gescheiden afvalstromen kunnen ontstaan.

Voordat je start met opruimen kun je dozen ophalen op de centrale punten:

* Haelen: centrale hal begane grond

* Heythuysen: onder de trap

* Roggel: bij de post verdeelkast begane grond
* WIZ: onder de kapstok centrale hal

Ben je klaar met opruimen, breng dan je dozen naar de verzamelplaatsen.
* Haelen: centrale hal begane grond

* Heythuysen: dozen voor archief bij personeelsingang, dozen met vernietigbare inhoud (prullebak) melden bij de bode.
* Roggel: dozen voor archief in de gang nabij DIV, dozen met vernietigbare inhoud (prullebak) naast de houten trap begane grond.
* WIZ: dozen voor archief onder de trap, dozen met vernietigbare inhoud (prullebak) garage.

Zorg dat op de archiefdoos duidelijk je naam staat.