TNT Post schrijft wedstrijd uit onder reclamebureaus

Persbericht van TNT Post

Creatieve uitdaging voor inzet van medium huis-aan-huis

Den Haag, 10 mei 2011 - TNT Post schrijft een wedstrijd uit onder reclamebureaus en creatieven met als thema het medium huis-aan-huis. Zij worden uitgedaagd om een bijzonder concept te bedenken dat reclamebureaus zelf overtuigt van de effectiviteit en creativiteit van het medium huis-aan-huis. De winnaar ontvangt een bedrag van 5000 euro voor het concept en voor realisatie daarvan is een budget beschikbaar van maximaal 10.000 euro.

Door de bijzondere opzet van de wedstrijd gaan reclamebureaus en creatieven aan de slag met het bedenken van een creatief concept rond het krachtige communicatiemedium huis-aan-huis voor hun eigen collega-bureaus. Een vakkundige jury - waaronder Eugène Roorda (oprichter Roorda reclamebureau) en Carlos Mendes Aguiar (directeur Zakelijke Markt TNT Post) - nomineert drie concepten. Medio juli presenteren de drie genomineerde bureaus hun concepten. De winnaar ontvangt 5.000 euro voor het concept en voor de uitwerking hiervan is een extra budget van maximaal 10.000 euro beschikbaar. Reclamebureaus en creatieven kunnen tot en met 24 juni 2011 hun concept inzenden via de actiepagina op tntpost.nl of via het Boomerang Create platform.

Over TNT Post
TNT Post verwerkt dagelijks 15 miljoen poststukken (waarvan 400.000 pakketten) naar ruim 7,6 miljoen bestemmingen in Nederland. Het bedrijf distribueert daarnaast post in een aantal Europese landen. Van groeiend belang zijn diensten die elektronische data omzetten in fysieke post. TNT Post is in de eerste plaats actief op het gebied van post: collectie, sortering, transport en aflevering van brieven en pakketten. Daarnaast is de onderneming gespecialiseerd in data- en documentdiensten, direct mail, e-commerce en internationale post. TNT Post heeft zo'n 58.000 mensen in dienst in Nederland. De omzet van TNT Post in het eerste kwartaal van 2011 bedroeg 1.112 miljoen euro.,TNT Post is onderdeel van TNT N.V. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

*




Razende Robot Reporter