TNT Post schrijft wedstrijd uit onder reclamebureaus
Persbericht van TNT Post
Creatieve uitdaging voor inzet van medium huis-aan-huis
Den Haag, 10 mei 2011 - TNT Post schrijft een wedstrijd uit onder
reclamebureaus en creatieven met als thema het medium huis-aan-huis.
Zij worden uitgedaagd om een bijzonder concept te bedenken dat
reclamebureaus zelf overtuigt van de effectiviteit en creativiteit van
het medium huis-aan-huis. De winnaar ontvangt een bedrag van 5000 euro
voor het concept en voor realisatie daarvan is een budget beschikbaar
van maximaal 10.000 euro.
Door de bijzondere opzet van de wedstrijd gaan reclamebureaus en
creatieven aan de slag met het bedenken van een creatief concept rond
het krachtige communicatiemedium huis-aan-huis voor hun eigen
collega-bureaus. Een vakkundige jury - waaronder Eugène Roorda
(oprichter Roorda reclamebureau) en Carlos Mendes Aguiar (directeur
Zakelijke Markt TNT Post) - nomineert drie concepten. Medio juli
presenteren de drie genomineerde bureaus hun concepten.
De winnaar ontvangt 5.000 euro voor het concept en voor de uitwerking
hiervan is een extra budget van maximaal 10.000 euro beschikbaar.
Reclamebureaus en creatieven kunnen tot en met 24 juni 2011 hun concept
inzenden via de actiepagina op tntpost.nl of via het Boomerang Create
platform.
Over TNT Post
TNT Post verwerkt dagelijks 15 miljoen poststukken (waarvan 400.000
pakketten) naar ruim 7,6 miljoen bestemmingen in Nederland. Het bedrijf
distribueert daarnaast post in een aantal Europese landen. Van groeiend
belang zijn diensten die elektronische data omzetten in fysieke post.
TNT Post is in de eerste plaats actief op het gebied van post:
collectie, sortering, transport en aflevering van brieven en pakketten.
Daarnaast is de onderneming gespecialiseerd in data- en
documentdiensten, direct mail, e-commerce en internationale post. TNT
Post heeft zo'n 58.000 mensen in dienst in Nederland. De omzet van TNT
Post in het eerste kwartaal van 2011 bedroeg 1.112 miljoen euro.,TNT
Post is onderdeel van TNT N.V. TNT is zich bewust van haar
maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft
partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het
Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en
milieuvervuiling te strijden.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
Razende Robot Reporter