Virtuele vestiging Manpower wint Dutch Interactive Award 2011
Persbericht van Manpower Uitzendorganisatie
Virtuele vestiging Manpower wint Dutch Interactive Award 2011
Diemen, 13 mei 2011 - De Dutch Interactive Awards - een initiatief van
Emerce en PIBN - zetten jaarlijks het beste werk van Nederlandse
interactieve bureaus in de schijnwerpers. Samen met bureau Modern Media
was Manpower met haar website www.manpower.nl al genomineerd.
Gisteravond, tijdens een feestelijke uitreiking in de Koepelkerk te
Amsterdam, bleek Manpower de overtuigende winnaar in de categorie
recruitment.
Uit het juryrapport: "De online propositie van marketinginstrument naar
winstgevende online vestiging blijkt zeer succesvol. De werkprocessen
zijn volledig online geïntegreerd, waardoor de opvolging van online
kandidaten 100 procent is. De focus op workflow en de koppeling met
intelligence en fulfilment maakt deze case ijzersterk. Resultaten:
toename van het aantal unieke bezoekers, het aantal sollicitanten per
maand en de conversie."
Radi Jaarsma, Manager E-Communications bij Manpower, is trots op de
prijs: "Manpower heeft in samenwerking met de bureaus Minescape en
Modern Media online echt een grote sprong voorwaarts kunnen maken. De
Manpower website functioneert als virtuele vestiging, waar onze
kandidaten - uiteraard - snel en eenvoudig een baan kunnen vinden, en
meteen kunnen solliciteren. Er is echter vooral veel tijd en aandacht
besteed aan de integratie van de online werving én de opvolging daarvan
in onze organisatie. We hebben onze werkprocessen intensief aangepast
en onze medewerkers getraind. Voor deze totaalaanpak zijn we nu
bekroond. We beschouwen het winnen van de Dutch Interactive Award
daarom als een geweldige stimulans om daarmee door te gaan."
*
Links:
http://www.manpower.nl
Razende Robot Reporter