Virtuele vestiging Manpower wint Dutch Interactive Award 2011

Persbericht van Manpower Uitzendorganisatie

Virtuele vestiging Manpower wint Dutch Interactive Award 2011

Diemen, 13 mei 2011 - De Dutch Interactive Awards - een initiatief van Emerce en PIBN - zetten jaarlijks het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus in de schijnwerpers. Samen met bureau Modern Media was Manpower met haar website www.manpower.nl al genomineerd. Gisteravond, tijdens een feestelijke uitreiking in de Koepelkerk te Amsterdam, bleek Manpower de overtuigende winnaar in de categorie recruitment.

Uit het juryrapport: "De online propositie van marketinginstrument naar winstgevende online vestiging blijkt zeer succesvol. De werkprocessen zijn volledig online geïntegreerd, waardoor de opvolging van online kandidaten 100 procent is. De focus op workflow en de koppeling met intelligence en fulfilment maakt deze case ijzersterk. Resultaten: toename van het aantal unieke bezoekers, het aantal sollicitanten per maand en de conversie."

Radi Jaarsma, Manager E-Communications bij Manpower, is trots op de prijs: "Manpower heeft in samenwerking met de bureaus Minescape en Modern Media online echt een grote sprong voorwaarts kunnen maken. De Manpower website functioneert als virtuele vestiging, waar onze kandidaten - uiteraard - snel en eenvoudig een baan kunnen vinden, en meteen kunnen solliciteren. Er is echter vooral veel tijd en aandacht besteed aan de integratie van de online werving én de opvolging daarvan in onze organisatie. We hebben onze werkprocessen intensief aangepast en onze medewerkers getraind. Voor deze totaalaanpak zijn we nu bekroond. We beschouwen het winnen van de Dutch Interactive Award daarom als een geweldige stimulans om daarmee door te gaan."

*

Links:
http://www.manpower.nl



Razende Robot Reporter