Actiecode.nl wint Dutch Interactive Award


Amsterdam, 20110513 -- De Nederlandse kortingswebsite Actiecode.nl won gisteravond uit de handen van Lieke van Lexmond de award voor 'Best Lead Generation'. Dit gebeurde allemaal in de Koepelkerk (Amsterdam) tijdens de Dutch Interactive Awards. De website, gemaakt door internetbureau Flink.nl, is nu al ruim een jaar na de lancering de populairste website geworden voor consumenten om online korting te vinden.

Vrijwel alle grote Nederlandse webshops doen mee met Actiecode.nl, waardoor er elke dag duizenden bezoekers op de site op zoek zijn naar leuke webshops, kortingen & koopjes.

De award voor 'Best Lead Generation' past uitstekend bij Actiecode.nl aangezien er via de website in iets meer dan een jaar al voor meer dan 25 miljoen Euro aan leads bij webshops is gegenereerd. Met de opkomst van group buying websites & social media wordt de website steeds bekender bij de consument. Op facebook.com/actiecode heeft de website bijvoorbeeld al bijna 50 duizend fans, mede door deze brede groei lijkt het erop dat de online consument er steeds meer bewust van wordt dat ze nooit meer de volle mep hoeven te betalen...  

Dit is alweer de tweede editie van de  Dutch Interactive Awards  die worden uitgereikt aan de crème de la crème van de Nederlandse Interactive Branche. De award wordt georganiseerd door het PIBN en Emerce. Winnaars van de award in 2011 zijn buiten Actiecode.nl onder andere de Anne Frank Stichting, de Hema 'Spieken' campagne en de website van V&D. Op www.dutchinteractiveawards.nl zijn alle winnaars van 2011 te zien.

Imbull