Ingezonden persbericht


Sony Ericsson lanceert vandaag een wereldwijde Facebook wedstrijd gericht op het vinden van de ultieme reviewer


* Fans krijgen de exclusieve mogelijkheid om een van de twee nieuwste toevoegingen aan Sony Ericssons portfolio te reviewen voordat de officiële lancering ervan plaatsvindt.

Londen, Verenigd Koninkrijk, 19 mei 2011: Sony Ericsson lanceert vandaag een wedstrijd om de beste reviewer te vinden van een van haar twee nieuwe telefoons. De wedstrijd wordt gehouden onder een Facebook fanbasis van meer dan 4,5 miljoen mensen. Deelnemers zullen eerst gevraagd worden een simpele vraag te beantwoorden, waarna ze moeten uitleggen waarom ze de kans zouden moeten krijgen om de allereerste te zijn die een van de twee toestellen zou mogen reviewen. 12 Gelukkige fans ontvangen vervolgens een telefoon en zal worden gevraagd een leuke videoreview van 45 seconden te ontwerpen. 4 Van de beste videoreviews zullen vervolgens op Facebook terugkomen, waar andere fans hun favoriet zullen kiezen. De maker van de review die de meeste 'likes' krijgt, zal de hoofdprijs ontvangen: een set van nog eens 10 toestellen voor zijn / haar familie en vrienden.

"Dit is een spannende, nieuwe wedstrijd om ons te helpen contact te houden met onze fans. Of ze nu social media verslaafd zijn of karaoke koning of koningin, dit is een geweldige mogelijkheid voor ze om onze producten al te leren kennen nog voordat anderen daar de mogelijkheid toe krijgen. Na de officiële lancering zullen deze twee telefoons een nog completere keuzemogelijkheid toevoegen aan onze bestaande line-up van geweldige telefoons," aldus Quentin Cordier, productmarketing manager, Sony Ericsson.

Hoe doe je mee:

* Bezoek de Facebook pagina om de namen van de telefoons te raden en leg in 50 woorden of minder uit waarom jij een geweldige reviewer zou zijn.
* Kom op 31 mei terug naar de wedstrijdpagina om erachter te komen of jij een van de 12 gelukkigen bent om een toestel te ontvangen.
* De 12 finalisten zullen vervolgens voor 6 juni een videoreview van 45 seconden maken en insturen.
* Op 7 juni kan je zien of jouw review op de website staat zodat fans er 'likes' voor kunnen plaatsen.
* Volg de wedstrijd om te zien welke reviews de meeste 'likes' krijgen, tot de winnaar bekend wordt gemaakt op 13 juni.

Klik hier voor het volledige persalert

Over Sony Ericsson
Sony Ericsson viert in oktober 2011 haar 10de jaar als joint venture tussen Sony Corporation en Ericsson. In de loop der jaren heeft het bedrijf de beste communicatietechnologieën met superieure gebruikerservaringen op het gebied van entertainment samengebracht om de Xperia(TM) lijn van 'most entertaining smartphones', in de mobile telefonie industrie te creëren. Sony Ericsson heeft haar internationale hoofdkantoor in Londen, sales- en marketingactiviteiten in alle grote markten, productie in China, en productontwikkelinglocaties in China, Japan, Zweden en Silicon Valley, California. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar www.SonyEricsson.com/nl of u kunt contact opnemen met ons Call Center (0900-8998318). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 08.30 uur tot 18.00 uur en kost 10 cent per minuut. Volg Sony Ericsson Nederland ook op Facebook, YouTube en Twitter.




Ingezonden persbericht