Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Quality Contacts lanceert nieuwe website
maandag 23 mei 2011
Vandaag heeft Quality Contacts haar nieuwe website gelanceerd:
www.qualitycontacts.nl. Commercieel directeur Niels Vader vindt de site
een veel betere representatie van Quality Contacts: "De kracht van
Quality Contacts is de persoonlijke touch in haar dienstverlening. De
organisatie verdient een site waaruit dit blijkt."
"De oude website gebruikten we al sinds de oprichting van Quality
Contacts in 2005", zegt commercieel directeur Niels Vader. Vader is
vooral te spreken over de referenties die de bestaande opdrachtgevers
gaven: ,,We waren aangenaam verrast dat onze opdrachtgevers zo spontaan
meewerkten. De referenties maken duidelijk wat een nieuwe opdrachtgever
kan verwachten als hij een samenwerking met Quality Contacts aangaat:
nadruk op kwaliteit, openheid en betrokkenheid."
Naast een betere impressie van Quality Contacts als partner dient de
site ook om de toegankelijkheid te vergroten: "Vanuit onze
klantcontactcenters faciliteert Quality Contacts de klantcontacten van
gerenommeerde opdrachtgevers. Dit zijn vaak maatwerkoplossingen voor
het grootbedrijf, maar met onze nieuwe site willen we ook de
toegankelijkheid van onze diensten voor het MKB benadrukken door het
bieden van effectieve standaardproducten."
Een ander onderdeel van de nieuwe bedrijfssite is social media:
"Quality Contacts is actief op social media als Twitter (@QCNL) en
Linkedin. Door deze activiteiten te verweven met onze site is er veel
meer dynamiek mogelijk."
Quality Contacts
Quality Contacts biedt als facilitair contactcenter haar opdrachtgevers
een oplossing voor al haar klantcontacten. Quality Contacts is
opgericht in 2005 en is gevestigd in Schagen, Velserbroek en Zwolle.
Inmiddels telt de organisatie zo'n 350 medewerkers die gespecialiseerd
zijn in inkomende en uitgaande klantcontacten per telefoon, post en
internet.