Blue Mango Interactive verstevigt online marketingmix met Clang


ZEIST, 20110523 -- Blue Mango Interactive, het eigenzinnige online marketingbureau uit Eindhoven, heeft haar online marketingmix verstevigd, door de aanschaf van Clang. Dit is de e-mailmarketing software van E-Village. Blue Mango Interactive werkt onder andere voor Typhone.nl, Ditzo, Mars, Vodafone en ASR Verzekeringen.

Guus Beekmans, Senior Online Marketing Specialist bij Blue Mango: “We kunnen nu alle online marketingmiddelen aan elkaar koppelen en de resultaten per kanaal meetbaar maken. Hiermee hebben we een krachtig instrument in handen om de resultaten van de complete marketingmix voor onze klanten te optimaliseren.”

Blue Mango wil, door een voortdurende ontwikkel- en verdiepingsslag binnen de dynamische wereld van online marketing, trendsettend en leading blijven in de markt.  “Vandaar onze keuze voor Clang. Clang is nu al toekomstproof, maar wordt voortdurend doorontwikkeld. Dat sluit aan bij ons streven om voorop te blijven lopen.  Niet alleen de toepassing bevalt ons goed, ook de samenwerking met E-Village was doorslaggevend. Opvallend is de manier waarop er met je meegedacht wordt. E-Village geeft een geheel nieuwe betekenis aan de klant-leverancierrelatie. Dat ons zusterbedrijf Fresh Fruit Digital, werkzaam voor o.a. V&D, Directa en Kodak, binnenkort ook al overstapt op Clang, zegt voldoende”, aldus Beekmans.

Met de nieuwe e-mailmarketing software wil Blue Mango onder meer complexe, geautomatiseerde selecties kunnen maken. De medewerkers moeten na een basistraining al goed uit de voeten kunnen met de software. ”Clang voldoet aan alle eisen. Clang is zo intuïtief, dat je er al snel echt interessante dingen mee kunt doen. Zonder dat het op programmeren gaat lijken.”

“Bovendien gaat Clang als enige verder dan alleen segmenteren op klikgedrag. Wij willen namelijk ook kunnen segmenteren op het aankoopgedrag vanuit de e-mail. Of juist op het afhaakmoment. Met Clang kan dat. Er zijn verregaande koppelingen voor webanalyse en loyaliteitsprogramma’s mogelijk. Je kunt met Clang zelfs zo ver gaan in je segmentatie dat je naar iedere persoon een unieke nieuwsbrief verstuurt.” www.e-village.nl

Over E-Village en Clang
E-Village is de bekroonde marktleider op het gebied van e-mailmarketing software. Het streven is erop gericht de beste technologie voor e-mailmarketing te leveren en gepersonaliseerde marketing naar een hoger niveau te brengen.
Clang vertegenwoordigt de nieuwe generatie e-mailmarketing software. Clang is een krachtige mix van CRM, campagnemanagement en e-mailmarketing in één enkele applicatie. Clang biedt een compleet nieuwe manier van werken met online campagnepersonalisatie en verhoogt eenvoudig de return on investment.
Clang wordt al gebruikt door vele professionele marketeers en organisaties die meerwaarde en winst willen halen uit klantrelaties, waaronder Albelli, bol.com, Bakker Hillegom, KLM, Vergelijk.nl en Shell. www.e-village.nl/

Meer over Blue Mango Interactive - http://www.bluemango.nl/

Meer over Clang - http://www.createaclang.com/





Ingezonden persbericht