Delta


---

DELTA wint award voor klantgerichtheid

Middelburg, 26-5-2011

DELTA heeft een publieksprijs gewonnen voor de meest klantgerichte energieleverancier van Nederland. De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint Consulting en TNS Nipo en worden dit jaar voor het eerst uitgereikt.

Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die het meest klantgericht ondernemen. Op 24 mei is tijdens een evenement duidelijk geworden dat DELTA door de Nederlandse consument wordt gezien als meest klantgerichte energieleverancier voor 2011. Andere genomineerden waren Nuon en Greenchoice.

DELTA
Op het eerste gezicht lijkt de energiemarkt, volgens TNS Nipo een prijsgedreven markt. Na het onderzoek voor deze award bleek echter dat betrouwbaarheid erg belangrijk is. DELTA scoort erg goed op de pijlers vertrouwen en aanbevelen en is runner-up op de onderdelen kwaliteit van de processen en medewerkers. Dit levert DELTA dan ook de eerste Customer Centric DNA Award op.