Delta
---
DELTA wint award voor klantgerichtheid
Middelburg, 26-5-2011
DELTA heeft een publieksprijs gewonnen voor de meest klantgerichte
energieleverancier van Nederland. De Customer Centric DNA Awards zijn
een initiatief van BearingPoint Consulting en TNS Nipo en worden dit
jaar voor het eerst uitgereikt.
Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die
het meest klantgericht ondernemen. Op 24 mei is tijdens een evenement
duidelijk geworden dat DELTA door de Nederlandse consument wordt gezien
als meest klantgerichte energieleverancier voor 2011. Andere
genomineerden waren Nuon en Greenchoice.
DELTA
Op het eerste gezicht lijkt de energiemarkt, volgens TNS Nipo een
prijsgedreven markt. Na het onderzoek voor deze award bleek echter dat
betrouwbaarheid erg belangrijk is. DELTA scoort erg goed op de pijlers
vertrouwen en aanbevelen en is runner-up op de onderdelen kwaliteit van
de processen en medewerkers. Dit levert DELTA dan ook de eerste
Customer Centric DNA Award op.