Ingezonden persbericht


Nationale Dag van de Brievenbusreclame 2011:

Lidl, Gall&Gall en V&D genomineerd voor de Folder Vakprijs: Gall&Gall wint de prijs!

Op 26 mei vindt in Haarlem de Nationale Dag van de Brievenbusreclame 2011 plaats.
Het is al weer de veertiende, jaarlijkse, editie van dit toonaangevende evenement op het gebied van folderverspreiding. Adverteerders en mediadeskundigen, exploitanten, drukkers en andere toeleveranciers worden er bijgepraat over de strategie en praktijk van ongeadresseerd reclamedrukwerk. Rode draad bij de opbouw van het programma is dit jaar het thema het maken van keuzes: of het maken van combinaties. Bridging print&digital is het thema.
Ici Paris XL en Plus Supermarkten met nog 20 andere experts.

Folder Vakprijs
Op deze dag wordt de winnaar van de Folder Vakprijs 2011 bekend gemaakt. Voor de toekenning daarvan is een onafhankelijke vakjury samengesteld, die onder voorzitterschap staat van Charles Borremans. De winnaar in 2008 was V&D, in 2009 was het HEMA, in 2010 Karwei. Naast o.a. de aspecten innovatie, onderdeel van de communicatiemix en opvallendheid besteedt de jury aandacht aan de mate waarin de folder een oproep tot actie is en de mate waarin de adverteerder creativiteit heeft ingezet op alle onderdelen van de folder.
Genomineerd voor deze prestigieuze vakprijs zijn Lidl, Gall&Gall en V&D.

Tijdens het congres wordt de winnaar bekend gemaakt. Het is Gall&Gall!

Het juryrapport vindt u op hier



Ingezonden persbericht