Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Daniel Koolen begint als projectmanager bij Quality Contacts
vrijdag 27 mei 2011
Vandaag is Daniel Koolen (38) begonnen als projectmanager bij Quality
Contacts. Hij is onder andere verantwoordelijk voor het onderhouden van
contact met bestaande opdrachtgevers en de implementatie van nieuwe
campagnes. Koolen vertelt over zijn ervaring en kijkt vooruit naar zijn
werkzaamheden bij Quality Contacts: "Ik sta voor heldere communicatie:
afspraak is afspraak."
Met Daniel Koolen verzekert Quality Contacts zich van een creatieve
projectmanager: "Ik heb jaren bij een mediabedrijf gewerkt als
projectmanager waar ik verantwoordelijk was voor verschillende
commerciële mediaproducties." De afgelopen jaren heeft Koolen ervaring
opgedaan in de contactcenterbranche: "Daar hoorde ik voor het eerst
over Quality Contacts."
Koolen vindt belangrijk om initiatief te kunnen nemen, zijn creatieve
vermogen te kunnen uitbuiten en dat de ambitie van de organisatie
overeenkomt met zijn persoonlijke ambitie. "Ik zie een enorm potentieel
bij Quality Contacts. Dat gaan we verzilveren", besluit hij
strijdvaardig na een eerste kennismaking met zijn collega's.
Quality Contacts
Quality Contacts biedt als facilitair contactcenter haar opdrachtgevers
een oplossing voor al haar klantcontacten. Quality Contacts is
opgericht in 2005 en is gevestigd in Schagen, Velserbroek en Zwolle.
Inmiddels telt de organisatie zo'n 350 medewerkers die gespecialiseerd
zijn in inkomende en uitgaande klantcontacten per telefoon, post en
internet.