Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Daniel Koolen begint als projectmanager bij Quality Contacts

vrijdag 27 mei 2011

Vandaag is Daniel Koolen (38) begonnen als projectmanager bij Quality Contacts. Hij is onder andere verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met bestaande opdrachtgevers en de implementatie van nieuwe campagnes. Koolen vertelt over zijn ervaring en kijkt vooruit naar zijn werkzaamheden bij Quality Contacts: "Ik sta voor heldere communicatie: afspraak is afspraak."

Met Daniel Koolen verzekert Quality Contacts zich van een creatieve projectmanager: "Ik heb jaren bij een mediabedrijf gewerkt als projectmanager waar ik verantwoordelijk was voor verschillende commerciële mediaproducties." De afgelopen jaren heeft Koolen ervaring opgedaan in de contactcenterbranche: "Daar hoorde ik voor het eerst over Quality Contacts."

Koolen vindt belangrijk om initiatief te kunnen nemen, zijn creatieve vermogen te kunnen uitbuiten en dat de ambitie van de organisatie overeenkomt met zijn persoonlijke ambitie. "Ik zie een enorm potentieel bij Quality Contacts. Dat gaan we verzilveren", besluit hij strijdvaardig na een eerste kennismaking met zijn collega's.

Quality Contacts
Quality Contacts biedt als facilitair contactcenter haar opdrachtgevers een oplossing voor al haar klantcontacten. Quality Contacts is opgericht in 2005 en is gevestigd in Schagen, Velserbroek en Zwolle. Inmiddels telt de organisatie zo'n 350 medewerkers die gespecialiseerd zijn in inkomende en uitgaande klantcontacten per telefoon, post en internet.