Succes Weight Watchers Lifestyle boek overtreft alle verwachtingen!
Persbericht van Weight Watchers
Succes Weight Watchers Lifestyle boek overtreft alle verwachtingen!
Amper 2 weken na verschijning zijn al 16.500 exemplaren verkocht van
'In lijn met je leven' en is het boek aan de eerste herdruk toe
Breda, 29 mei 2011 - De vernieuwingen bij Weight Watchers werpen hun
vruchten af. Twee weken na de lancering van het eerste Lifestyle boek
is het nu zelfs al aan een herdruk toe. Het boek heeft een verrassende
insteek, ruim informatieaanbod, prettige leesbaarheid en is
toegankelijkheid voor lezers allerhande.
Weight Watchers beleeft een waar succesverhaal. Na de lancering van
haar meest succesvolle programma ooit, ProPoints(R) in 2010 en de
recente opening van haar allereerste Europese Store in het hartje van
Brussel, kent nu ook het Lifestyle boek 'In lijn met je leven' een
ongekend enthousiasme.
Het frisse, lekker lezende boek, laat de lezers kennismaken met de
eigentijdse wereld van Weight Watchers, de afslankmethode en de
wetenschap achter het ProPoints(R) programma. Maar dat is niet alles!
Het boek toont ook de menselijke kant van Weight Watchers: aangrijpende
verhalen en succesverhalen vol zelfvertrouwen van mensen die zich
dankzij een blijvend gewichtsverlies en gedragsverandering super goed
in hun vel voelen. Ook bevat het boek maar liefst 300 lekkere, lichte
en uitgebalanceerde recepten. Het boek biedt de lezers een totaalpakket
van 350 pagina's boeiend leesvoer. Ook laat het niet-kenners van het
Weight Watchers programma toe een blik te werpen in het Weight Watchers
universum en getuige te zijn van wat een verandering in levensstijl kan
meebrengen. Deze toegankelijkheid voor iedereen en de aantrekkelijke
layout zijn ongetwijfeld een van de redenen van het grote succes van
dit boek. Het is nu eenmaal 'In lijn met je leven'.
SUCCES NA SUCCES
Bij Weight Watchers zien ze de succesverkoop van het Lifestyle boek als
een weerspiegeling van het algemene succes van het merk op de markt en
de recente ontwikkelingen.
"Het succes van het allround Weight Watchers boek ligt in lijn met de
algemene ontwikkeling van Weight Watchers op de Nederlandse markt. Meer
dan 17.000 mensen wonen wekelijks onze cursussen bij en de jongste
vernieuwingen die we doorvoerden dragen verder bij tot de uitbouw van
ons merk", bevestigt Jeanine Lemmens, Algemeen Directeur, Weight
Watchers Benelux. "De uitbreidingen van de Weight Watchers
dienstverlening zorgen ervoor dat we steeds meer als een compleet
lifestyle merk worden gezien, en niet langer uitsluitend als een
afslankmerk. Enkele weken geleden openden we ook onze allereerste Store
in Europa in Brussel, waar alle diensten en producten van Weight
Watchers onder één dak verenigd zijn. Het succesverhaal van het
Lifestyle boek is het zoveelste bewijs van onze vernieuwde strategie."
Weight Watchers in Nederland
Weight Watchers International, Inc. werd opgericht door de Amerikaanse
Jean Nidetch in 1963. Vandaag is Weight Watchers de grootste
afslankorganisatie ter wereld met een netwerk van filialen in 40
landen. Het succes van Weight Watchers is gebaseerd op een combinatie
van voedingstechnisch advies en een sociale groepsinteractie via
wekelijkse cursussen.
In Nederland vond de eerste Weight Watchers cursus plaats in 1974. Nu
komen er wekelijks 17.000 cursisten samen tijdens een van de 300 Weight
Watchers bijeenkomsten in heel Nederland, waar ze gezonde eet- en
leefgewoonten aanleren.
"Een gezonde geest in een gezond lichaam" is niet zomaar een oud
gezegde. Bij Weight Watchers is het een levensmotto om een gezonder en
daardoor voller en rijker leven te gaan leiden.
Voor meer informatie over Weight Watchers kunt u terecht op
www.weightwatchers.nl
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
Links:
http://www.weightwatchers.nl
Organisatie info:
Weight Watchers
Razende Robot Reporter