Succes Weight Watchers Lifestyle boek overtreft alle verwachtingen!

Persbericht van Weight Watchers

Succes Weight Watchers Lifestyle boek overtreft alle verwachtingen! Amper 2 weken na verschijning zijn al 16.500 exemplaren verkocht van 'In lijn met je leven' en is het boek aan de eerste herdruk toe

Breda, 29 mei 2011 - De vernieuwingen bij Weight Watchers werpen hun vruchten af. Twee weken na de lancering van het eerste Lifestyle boek is het nu zelfs al aan een herdruk toe. Het boek heeft een verrassende insteek, ruim informatieaanbod, prettige leesbaarheid en is toegankelijkheid voor lezers allerhande.

Weight Watchers beleeft een waar succesverhaal. Na de lancering van haar meest succesvolle programma ooit, ProPoints(R) in 2010 en de recente opening van haar allereerste Europese Store in het hartje van Brussel, kent nu ook het Lifestyle boek 'In lijn met je leven' een ongekend enthousiasme.

Het frisse, lekker lezende boek, laat de lezers kennismaken met de eigentijdse wereld van Weight Watchers, de afslankmethode en de wetenschap achter het ProPoints(R) programma. Maar dat is niet alles! Het boek toont ook de menselijke kant van Weight Watchers: aangrijpende verhalen en succesverhalen vol zelfvertrouwen van mensen die zich dankzij een blijvend gewichtsverlies en gedragsverandering super goed in hun vel voelen. Ook bevat het boek maar liefst 300 lekkere, lichte en uitgebalanceerde recepten. Het boek biedt de lezers een totaalpakket van 350 pagina's boeiend leesvoer. Ook laat het niet-kenners van het Weight Watchers programma toe een blik te werpen in het Weight Watchers universum en getuige te zijn van wat een verandering in levensstijl kan meebrengen. Deze toegankelijkheid voor iedereen en de aantrekkelijke layout zijn ongetwijfeld een van de redenen van het grote succes van dit boek. Het is nu eenmaal 'In lijn met je leven'.

SUCCES NA SUCCES
Bij Weight Watchers zien ze de succesverkoop van het Lifestyle boek als een weerspiegeling van het algemene succes van het merk op de markt en de recente ontwikkelingen.

"Het succes van het allround Weight Watchers boek ligt in lijn met de algemene ontwikkeling van Weight Watchers op de Nederlandse markt. Meer dan 17.000 mensen wonen wekelijks onze cursussen bij en de jongste vernieuwingen die we doorvoerden dragen verder bij tot de uitbouw van ons merk", bevestigt Jeanine Lemmens, Algemeen Directeur, Weight Watchers Benelux. "De uitbreidingen van de Weight Watchers dienstverlening zorgen ervoor dat we steeds meer als een compleet lifestyle merk worden gezien, en niet langer uitsluitend als een afslankmerk. Enkele weken geleden openden we ook onze allereerste Store in Europa in Brussel, waar alle diensten en producten van Weight Watchers onder één dak verenigd zijn. Het succesverhaal van het Lifestyle boek is het zoveelste bewijs van onze vernieuwde strategie."

Weight Watchers in Nederland
Weight Watchers International, Inc. werd opgericht door de Amerikaanse Jean Nidetch in 1963. Vandaag is Weight Watchers de grootste afslankorganisatie ter wereld met een netwerk van filialen in 40 landen. Het succes van Weight Watchers is gebaseerd op een combinatie van voedingstechnisch advies en een sociale groepsinteractie via wekelijkse cursussen.

In Nederland vond de eerste Weight Watchers cursus plaats in 1974. Nu komen er wekelijks 17.000 cursisten samen tijdens een van de 300 Weight Watchers bijeenkomsten in heel Nederland, waar ze gezonde eet- en leefgewoonten aanleren.

"Een gezonde geest in een gezond lichaam" is niet zomaar een oud gezegde. Bij Weight Watchers is het een levensmotto om een gezonder en daardoor voller en rijker leven te gaan leiden.

Voor meer informatie over Weight Watchers kunt u terecht op www.weightwatchers.nl

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

*
*

Links:
http://www.weightwatchers.nl
Organisatie info:

Weight Watchers



Razende Robot Reporter