Ingezonden persbericht


Persbericht

Stacey Rookhuizen onthult primeur in Beau Monde
'Ik word de Hollandse Heidi Klum'

Hoofddorp, 6 juni 2011 - Haar looks bij X Factor zijn spectaculair en veelbesproken. Stacey Rookhuizen is niet bang om anders te zijn. Binnenkort krijgt haar passie voor mode een extra dimensie: ze wordt de nieuwe presentatrice van Project Catwalk. Stacey vertelt er exclusief over in Beau Monde. 'Ik zoek altijd de grens op.'

In de nieuwe Beau Monde onthult X Factor jurylid Stacey Rookhuizen dat haar carrière een nieuwe wending gaat nemen "Voor het eerst in mijn leven ga ik een programma presenteren! Ik ga in het nieuwe seizoen op RTL 5 Project Catwalk presenteren. Echt te gek. Al jaren ben ik fan van de Amerikaanse serie, ik heb alle afleveringen gezien.'

Helemaal waanzinnig
'Ik word gewoon de Nederlandse Heidi Klum, hoppakee. Ik vind het een onzettende eer dat ik gevraagd ben, maar het is vooral helemaal waanzinnig omdat ik idolaat ben van mode en Nederlandse ontwerpers. Project Catwalk sluit perfect aan bij wat ik doe. In juli beginnen we met draaien.'

Kan ik dit wel?
In Beau Monde geeft ze toe haar nieuwe avontuur best eng te vinden. " Ik heb nog nooit iets gepresenteerd. Kan ik dit wel? Maar RTL heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik het kan, net zoals ze me als jongste jurylid ooit voor de leeuwen hebben gegooid. Ik hoop alleen niet dat ik dat vertrouwen ga beschamen. De passie en interesse zijn er, daar kan het dus niet aan liggen.'

X Factor
Ondanks haar carrièremove sluit Stacey niet uit dat ze volgend seizoen toch weer terugkeert bij X Factor. 'Ik heb een ongeduldig karakter met een korte spanningsboog, maar ik zou het zo nog een keer kunnen doen. Elke keer zijn er nieuwe kandidaten en daardoor ontstaat er weer een nieuw en fris programma. Maar ik zou nooit uitsluitend X Factor kunnen doen. Net zoals ik er niet aan moet denken om tien jaar lang van de ene naar de andere talentenshow te hobbelen. Dan word je het eeuwige jurylid. Dan is het werk en ik hou niet van werk.'

De nieuwe Beau Monde ligt op 8 juni in de winkel.
Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht