Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Fontys Hogeschool Journalistiek (afdeling Bedrijfsjournalistiek) en CustomerMediaCouncil werken samen aan Post HBO Leergang Customer Media.

CustomerMediaCouncil introduceerde in 2008 onder meer op verzoek van de branchevereniging Smin de Post HBO Leergang Customer Media. Een korte intensieve opleiding voor professionals uit het communicatievak om meer strategische kennis bij te brengen over een van deze snel groeiende mediatak. Customer media, ook wel content marketing genoemd, worden ingezet door bedrijven voor het binden van klanten, medewerkers en stakeholders. Bekende voorbeelden zijn Allerhande (Albert Heijn), Bomvol (Bol.com), Spoor (NS) en Holland Herald (KLM). Fontys Hogeschool Journalistiek, afdeling Bedrijfsjournalistiek, in Tilburg en de Customer Media Council gaan samenwerken bij deze opleiding. Fontys gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het curriculum van deze achtdaagse opleiding en zal deze leergang ook gaan aanbieden aan de alumni van de hogeschool in Tilburg en Eindhoven. De samenwerking krijgt dit najaar vorm.
De derde leergang start in september.
Wie geïnteresseerd is vindt meer informatie op de site van de customermediacouncil. Daar kun je je ook inschrijven voor de komende cursus. Voor meer informatie: info@customermediacouncil.nl, of 023 5481248. CustomerMediaCouncil is een onafhankelijk kennisplatform over customer media en brievenbusreclame, gevestigd in Heemstede. Het doel van de CustomerMediaCouncil is om kennis te verzamelen en te ontsluiten over customer media en brievenbusreclame, in print en digitaal. En deze kennis te delen met alle partijen die daarin beroepsmatig geïnteresseerd zijn: producenten, uitgevers, wetenschap en studenten.