Vader krijgt graag een grooming kit

Persbericht van UNETO - VNI

ZOETERMEER - Elektronische en digitale gadgets blijven ook dit jaar weer immens populair voor Vaderdag. Vooral persoonlijke verzorging staat in de schijnwerpers. Moeders en kinderen kopen shavers, maar ook grooming kits (lichaamshaar trimmers) en elektrische tandenborstels voor vader. Zo blijkt uit onderzoek van de brancheorganisatie UNETO-VNI onder haar detailhandelsleden.

Het onderzoek van brancheorganisatie UNETO-VNI wijst uit dat consumenten steeds vaker op het laatste moment hun aankopen doen voor Vaderdag. De verwachting is dat de omzet rond Vaderdag naar verwachting op hetzelfde niveau zal liggen als vorig jaar. De trend naar kwalitatief en kleine huishoudelijke producten zet door. Maurice Estourgie, verantwoordelijk voor detailhandel binnen UNETO-VNI: 'Consumenten kiezen voor hoogwaardige merken en apparaten. Opvallend is de vraag naar producten voor persoonlijke verzorging.'

Daarnaast zijn koffie en espresso volautomaten aan populariteit aan het winnen onder de vaders. Evenals stoere stofzuigers, 3D tv's, home cinema sets, camera's, hoofdtelefoons en externe harde schijven. In rappe opkomst zijn tablets, smart tv's en media spelers.

*

Links:
http://www.uneto-vni.nl



Razende Robot Reporter