Ingezonden persbericht


Mime-Version: 1.0

Message-Id:

*PERSBERICHT*

Wie wordt e-mail m|v van 2011?

Amsterdam, 9 juni 2011 - De genoomineerden voor e-mail m|v 2011 zijn bekend! Uit een stapel inzendingen heeft de deskundige jury drie e-mailkanjers geselecteerd: Onno Halsema (Vodafone), Wouter Blok (Easytobook.com) en Lieselot Rijcken (Cendris). De prijs is een initiatief van DDMA en de e-mail associatie en wordt voor de tweede keer uitgereikt, tijdens het Sexy E-mail Event op 21 juni 2011. De e-mail m|v toont lef, is bijzonder creatief en zet e-mail structureel op de professionele kaart.

De prijs
De e-mail associatie en DDMA hebben het initiatief genomen om niet alleen positieve business cases maar óók de mensen achter de schermen in de spotlight te zetten. De verenigingen zijn op zoek gegaan naar kandidaten die bijzondere persoonlijke prestaties leveren met betrekking tot het professioneel inzetten van e-mail. Mensen die een plek voor e-mail hebben bevochten binnen een complexe omgeving.

Juryvoorzitter Renate Vogt: 'De jury heeft dit jaar een groot aantal uitstekende inzendingen ontvangen. De kandidaten hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt om uiteindelijk de drie finalisten te kiezen. Doorslaggevend bij de uiteindelijke keuze was hun zichtbare en vooral meetbare bijdrage aan het vakgebied, vernieuwing in denken in combinatie met hun visie op de toekomst. Dinsdag 14 juni 2011 zullen de drie finalisten ten overstaan van de deskundige jury hun motivatie moeten verdedigen en onderbouwen. Het belooft een spannende dag te worden.'

Wat doet de titel met je?
Winnaar 2010, Arjen van de Vall (UPC): 'Het was een grote eer om e-mail man van het jaar te worden en heeft zeker deuren geopend en de mogelijkheid geboden om mijn ideeën over het vak uit te dragen. Ik vind het dan ook bijzonder om dit jaar zelf in de jury te mogen zitten. Tip voor de winnaar: zie het winnen van de titel niet als signaal om achterover te leunen maar gebruik het als stimulans om het maximale uit jezelf en je werk te halen. En neem ook je verantwoordelijkheid om je kennis te delen.'

Sexy E-mail Event
Op dinsdag 21 juni 2011 zal tijdens het Sexy E-mail Event (www.sexyemail.nl) de winnaar bekend worden gemaakt. Tijdens het congres vertellen ook internationale e-mailmarketing experts Loren McDonald van Silverpop en Gianfranco Cuzziol van EHS4D Group over de laatste trends in het e-mailvak en geven ze praktische tips. Vijf klantcases over e-mail worden besproken in een speeddate setting. Een congres geheel in het teken van e-mail en innovatie. Start om 12 uur, Undercurrent, Amsterdam. Mis het niet en schrijf gratis in!

Over DDMA

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector. DDMA is houder van en staat voor het Privacy Waarborg.