Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Unamic/HCN organiseert Customer Contact Haringparty

donderdag 16 juni 2011

Een traditie is geboren. Op donderdag 30 juni organiseert Unamic/HCN voor de tweede maal de Customer Contact Haringparty. Het evenement is voor iedereen uit de contactcenter branche toegankelijk. Klanten, prospects, branchegenoten en leveranciers ontmoeten elkaar in een ongedwongen sfeer onder het genot van een hapje, drankje en natuurlijk 'Hollandse Nieuwe'.

Simon Verzijl, algemeen directeur Unamic/HCN, A Xerox Company: "De Customer Contact Haringparty lijkt, met deze tweede editie, een mooie nieuwe traditie te gaan worden. Deze keer is het daarnaast voor relaties en collega's een mooie gelegenheid om in informele, gezellige sfeer afscheid te nemen van Jeroen Ten Haave en Micha Willemse als voormalig directeuren."

Ook naar de Customer Contact Haringparty? U kunt zich inschrijven via www.unamic.com/haringparty.

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is de grootste facilitaire dienstverlener in de Benelux voor het uitbesteden van klantcontactprocessen. Met meer dan 2.500 medewerkers en 14 vestigingen in Nederland, België, Suriname en Turkije legt, onderhoudt, managed en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Unamic/HCN is onderdeel van ACS, a Xerox Company. Via ACS is Xerox in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, HR benefits management, financiële ondersteuning en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met 133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.