Levensverzekeringen met een deadline
Persbericht van WitGeld
Internettussenpersoon WitGeld.nl, aanbieder van provisieloze
verzekeringen biedt dinsdag 5 juli haar Levensverzekeringen aan via
Groupon.nl.
Het bedrijf, dat zelf zegt geen enkele traditie in de financiële
branche te respecteren, degradeert hiermee een serieus product als een
overlijdensrisicoverzekering tot een schoonheidsbehandeling of een
dagje karten.
Algemeen directeur Marius van der Kooy: "Een
overlijdensrisicoverzekering is een zéér serieus, maar zeker geen
ingewikkeld product. Het is een levensverzekering die je nabestaanden
behoedt voor een financiële tegenslag mocht je vroegtijdig overlijden.
Binnen 10 minuten vraag je er online een aan, en overstappen is niet
meer dan een administratieve handeling van 5 minuten.
Wij zijn van mening dat je hier geen adviseur bij nodig hebt, en dus is
een doorlopende provisie van 25% per maand bij dit soort eenvoudige
producten gewoon niet eerlijk naar de klant. Dat willen wij met deze
actie benadrukken."
Dat de tijdklok op de kortingsbonnensite afloopt is volgens van der
Kooy een leuk en grappig detail.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
Links:
http://www.witgeld.nl
Razende Robot Reporter