Internationale Vierdaagse Nijmegen


Persbericht 2011.012¿¿¿, 7 juli 2011

Vierdaagse nu ook op Twitter

Deelnemers worden op talloze manieren op de hoogte gehouden over de stand van zaken voor, tijdens en na de tocht der tochten

Stichting DE 4DAAGSE zet alle mogelijke middelen in om met op de eerste plaats zijn deelnemers en met andere relaties te communiceren. De druk bezochte website(s) www.4daagse.nl (de officiële Vierdaagsesite), www.de4daagselive.nl (de site waarop lopers gevolgd kunnen worden) en Vierdaagse in Beeld (internet-tv via www.4daagse.nl) zijn daar voorbeelden van. Daarnaast worden er persberichten uitgegeven, ontvangen deelnemers (nieuws)brieven per e-mail en verschijnen ook in 2011 natuurlijk weer het Vierdaagse Magazine (25ste editie!) en de Vierdaagse Almanak.

Tijdens de Vierdaagse zijn berichtgeving via de grote beeldschermen op start- en finishterrein de Wedren en lichtkranten onderweg handig gebleken aanvullingen op het pakket communicatiemiddelen. De Infostand en de stewards onderweg communiceren de belangrijkste Vierdaagse-informatie `live' voor mensen die (nog) niet zoveel hebben met electronische informatiedragers.

Nieuw dit jaar in het rijtje is Twitter. Dit social medium is aanvankelijk met argusogen bekeken, maar nu ook door Stichting DE 4DAAGSE omarmd als handig en snel communicatiemiddel. Er is maar één twitteraccount dat officiële Vierdaagsemededelingen doet en dat is @st_DE4DAAGSE. Dus: volg de Vierdaagse, ook op twitter.