Internationale Vierdaagse Nijmegen
Persbericht 2011.012¿¿¿, 7 juli 2011
Vierdaagse nu ook op Twitter
Deelnemers worden op talloze manieren op de hoogte gehouden over de stand van
zaken voor, tijdens en na de tocht der tochten
Stichting DE 4DAAGSE zet alle mogelijke middelen in om met op de eerste
plaats zijn deelnemers en met andere relaties te communiceren. De druk
bezochte website(s) www.4daagse.nl (de officiële Vierdaagsesite),
www.de4daagselive.nl (de site waarop lopers gevolgd kunnen worden) en
Vierdaagse in Beeld (internet-tv via www.4daagse.nl) zijn daar
voorbeelden van. Daarnaast worden er persberichten uitgegeven,
ontvangen deelnemers (nieuws)brieven per e-mail en verschijnen ook in
2011 natuurlijk weer het Vierdaagse Magazine (25ste editie!) en de
Vierdaagse Almanak.
Tijdens de Vierdaagse zijn berichtgeving via de grote beeldschermen op
start- en finishterrein de Wedren en lichtkranten onderweg handig
gebleken aanvullingen op het pakket communicatiemiddelen. De Infostand
en de stewards onderweg communiceren de belangrijkste
Vierdaagse-informatie `live' voor mensen die (nog) niet zoveel hebben
met electronische informatiedragers.
Nieuw dit jaar in het rijtje is Twitter. Dit social medium is
aanvankelijk met argusogen bekeken, maar nu ook door Stichting DE
4DAAGSE omarmd als handig en snel communicatiemiddel. Er is maar één
twitteraccount dat officiële Vierdaagsemededelingen doet en dat is
@st_DE4DAAGSE. Dus: volg de Vierdaagse, ook op twitter.