Persbericht

Service2Media geplaatst in Magic Quadrant voor Mobile Consumer App Platforms

Amersfoort, 7 juli 2011 - Service2Media is door onderzoeksbureau Gartner geplaatst in het Magic Quadrant voor Mobile Consumer App Platforms* 2011. Het Nederlandse bedrijf heeft deze positionering te danken aan zijn visie en de uitvoering hiervan.

De wereldwijde aanbieder van geavanceerde oplossingen voor smartphones en tablets is geplaatst in het kwadrant 'niche players'. Om in het Magic Quadrant te komen, beoordeelt Gartner bedrijven onder andere op hun visie en het vermogen om deze visie in resultaat en realiteit om te zetten.

Service2Media heeft een eigen App Lifecycle Platform, M2Active, waarmee apps kunnen worden ontwikkeld die in één keer op meerdere platformen ingezet kunnen worden. Klanten die hiervan gebruik hebben gemaakt zijn onder meer Al Jazeera, Reed Elsevier, RTL en Rabobank International.

Service2Media maakte onlangs nog bekend dat het een investering van tien miljoen dollar heeft ontvangen van Private Plus Fund en Prime Ventures - bekend van investeringen in Layar en eBuddy.

Geert Kolthof, CEO Service2Media: "Dat we als niche speler zijn opgenomen tussen gevestigde namen als Apple en RIM, is fantastisch. De investering die we onlangs hebben ontvangen was voor ons al een bevestiging voor de visie die we hebben op deze markt, maar dit rapport laat volgens ons zien dat we al voor de investering op de goede weg zaten." Het volledige rapport vindt u hier.


* Gartner, Inc., Magic Quadrant for Mobile Consumer Application Platforms, William Clark, Michael J. King, June 22, 2011.