Ingezonden persbericht


Onderwerp: Persbericht Beachboom 2011

Persbericht

SCHARENDIJKE, 8 juli 2011

Beachboom steunt de Hartstichting

Elk jaar koppelt Beachboom een goed doel aan zijn evenement, dit jaar is dit de Hartstichting. Die keuze was niet zo moeilijk, aldus de organisatie. Met als thema Heartbeat is de link snel gelegd, de hartslag en alles wat ermee gepaard gaat zullen ook een wezenlijk onderdeel van Beachboom 2011 zijn. Wat we precies gaan doen kan ik helaas nog niet verklappen, zo verteld Jeroen Botty van de organisatie.

De Hartstichting strijdt tegen hart- en vaatziekten. Het aantal sterfgevallen en patiënten moet omlaag. Hiertoe investeert de Hartstichting in wetenschappelijk onderzoek, voorlichting en patiëntenzorg. Ongeveer 50% van het geld gaat naar onderzoek.

Als organisatie zijn we blij iets voor dit doel te kunnen doen, alle hulp is welkom. De bezoekers kunnen, indien zij dat wensen, deelnemen aan een sms-actie, ook zij kunnen zo hun bijdrage leveren. www.beachboom.com.