Honderden rode tentjes op het Scheveningse strand
Persbericht van Recreatie Company
Vandaag 10 juli:
Vandaag ontvangen badgasten in Scheveningen bij aankomst op het strand
een rode tent.
In de loop van de dag ontstaat op het strand een tentenkamp van
honderden rode tentjes.
Aan het einde van de dag blijkt het een ludieke actie te zijn van
Cambiance Brabant Vakantieparken om de start van het hoogseizoen te
benadrukken.
Dit is de derde rode-tent-actie van Cambiance. Het rode tentje,
beeldmerk van de samenwerkende campings, is in maart gedurende enkele
nachten opgebouwd langs Brabantse snelwegen. In de maand april heeft
Cambiance in het Vondelpark in Amsterdam honderdvijftig rode tentjes
opgebouwd. Het uiteindelijke doel van de acties is de branding van het
beeldmerk "de rode tent".
De acties krijgen veel positieve aandacht. Ze zijn in de kampeermarkt
uniek. Deze innovatieve vorm van marketing is mogelijk dankzij de
kracht van de samenwerking. Het is een relatief betaalbare reclamevorm,
mede door de inzet van social media, met een eigen gezicht. Cambiance
heeft de acties zelf bedacht én zelf
uitgevoerd.
Jos de Punder, betrokken bij de marketing van het samenwerkingsverband,
kondigt meer ludieke, maar vooral sympathieke acties aan in het komende
jaar.
Morgen 11 juli:
Afgelopen zondag ontvingen badgasten in Scheveningen bij aankomst op
het strand een rode tent. In de loop van de dag ontstond op het strand
een tentenkamp van honderden rode tentjes. Aan het einde van de dag
bleek het een ludieke actie te zijn van Cambiance Brabant
Vakantieparken om de start van het hoogseizoen te benadrukken.
Dit was de derde rode-tent-actie van Cambiance. Het rode tentje,
beeldmerk van de samenwerkende campings, is in maart gedurende enkele
nachten opgebouwd langs Brabantse snelwegen. In de maand april heeft
Cambiance in het Vondelpark in Amsterdam honderdvijftig rode tentjes
opgebouwd. Het uiteindelijke doel van de acties is de branding van het
beeldmerk "de rode tent".
De acties krijgen veel positieve aandacht. Ze zijn in de kampeermarkt
uniek. Deze innovatieve vorm van marketing is mogelijk dankzij de
kracht van de samenwerking. Het is een relatief betaalbare reclamevorm,
mede door de inzet van social media, met een eigen gezicht. Cambiance
heeft de acties zelf bedacht én zelf uitgevoerd.
Jos de Punder, betrokken bij de marketing van het samenwerkingsverband,
kondigt meer ludieke, maar vooral sympathieke acties aan in het komende
jaar.
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet
(www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
*
Links:
http://www.cambiance.nl
Razende Robot Reporter