Honderden rode tentjes op het Scheveningse strand

Persbericht van Recreatie Company

Vandaag 10 juli:

Vandaag ontvangen badgasten in Scheveningen bij aankomst op het strand een rode tent.
In de loop van de dag ontstaat op het strand een tentenkamp van honderden rode tentjes.
Aan het einde van de dag blijkt het een ludieke actie te zijn van Cambiance Brabant Vakantieparken om de start van het hoogseizoen te benadrukken.

Dit is de derde rode-tent-actie van Cambiance. Het rode tentje, beeldmerk van de samenwerkende campings, is in maart gedurende enkele nachten opgebouwd langs Brabantse snelwegen. In de maand april heeft Cambiance in het Vondelpark in Amsterdam honderdvijftig rode tentjes opgebouwd. Het uiteindelijke doel van de acties is de branding van het beeldmerk "de rode tent".

De acties krijgen veel positieve aandacht. Ze zijn in de kampeermarkt uniek. Deze innovatieve vorm van marketing is mogelijk dankzij de kracht van de samenwerking. Het is een relatief betaalbare reclamevorm, mede door de inzet van social media, met een eigen gezicht. Cambiance heeft de acties zelf bedacht én zelf
uitgevoerd.

Jos de Punder, betrokken bij de marketing van het samenwerkingsverband, kondigt meer ludieke, maar vooral sympathieke acties aan in het komende jaar.

Morgen 11 juli:

Afgelopen zondag ontvingen badgasten in Scheveningen bij aankomst op het strand een rode tent. In de loop van de dag ontstond op het strand een tentenkamp van honderden rode tentjes. Aan het einde van de dag bleek het een ludieke actie te zijn van Cambiance Brabant Vakantieparken om de start van het hoogseizoen te benadrukken.

Dit was de derde rode-tent-actie van Cambiance. Het rode tentje, beeldmerk van de samenwerkende campings, is in maart gedurende enkele nachten opgebouwd langs Brabantse snelwegen. In de maand april heeft Cambiance in het Vondelpark in Amsterdam honderdvijftig rode tentjes opgebouwd. Het uiteindelijke doel van de acties is de branding van het beeldmerk "de rode tent".

De acties krijgen veel positieve aandacht. Ze zijn in de kampeermarkt uniek. Deze innovatieve vorm van marketing is mogelijk dankzij de kracht van de samenwerking. Het is een relatief betaalbare reclamevorm, mede door de inzet van social media, met een eigen gezicht. Cambiance heeft de acties zelf bedacht én zelf uitgevoerd.

Jos de Punder, betrokken bij de marketing van het samenwerkingsverband, kondigt meer ludieke, maar vooral sympathieke acties aan in het komende jaar.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl. Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

*
*
*

Links:
http://www.cambiance.nl



Razende Robot Reporter