Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA opent derde vestiging in Utrecht
maandag 11 juli 2011
Telecom Direct Almere (TDA) heeft op 7 juli jongstleden zijn derde
vestiging in Utrecht geopend door het onlangs failliet gegane contact
center Direct Dial over te nemen. TDA heeft de intentie om met een
groot gedeelte van de oud-werknemers de werkzaamheden voort te zetten.
Op dit moment zijn er gesprekken gaande met de diverse opdrachtgevers
van Direct Dial, om de activiteiten zo snel mogelijk door te laten
starten.
Het stijgende aantal opdrachtgevers in de afgelopen maanden zorgde
ervoor dat TDA al geruime tijd de mogelijkheden aan het onderzoeken was
om een derde vestiging te openen. Het faillissement van Direct Dial
heeft er nu voor gezorgd dat dit proces in een stroomversnelling
terecht is gekomen. Met het openen van haar derde vestiging verwacht
TDA haar groeiverwachting te realiseren.
Trieste gebeurtenis met een positief vervolg
"Het faillissement van Direct Dial is natuurlijk een zeer trieste
gebeurtenis. Niet alleen voor de oprichters en alle medewerkers, maar
ook voor de opdrachtgevers. Wij willen door al onze inspanningen ervoor
zorgen dat de emotionele en financiële schade voor beiden zo beperkt
mogelijk wordt gehouden. Vandaar dat wij de afgelopen dagen en
aankomend weekend hard zullen werken aan een zo snel mogelijke
doorstart op deze nieuwe TDA locatie", aldus Cokky Bosman, directeur
TDA.
Over TDA
TDA staat al 25 jaar bekend als een facilitair contact center voor
hoogwaardige multichannel klantcontactdiensten en is een belangrijke
speler op het gebied van klantcontact in Nederland. TDA werkt voor
klanten in diverse branches zoals banken & verzekeringsmaatschappijen,
webwinkels, overheidsinstanties en het MKB. Meedenken, elkaar sterker
maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn de drijfveren van het
TDA team. Dit zijn in totaal 180 medewerkers die nu verdeeld zijn over
de 3 vestigingen in Almere, Emmeloord & Utrecht.
Uiteraard bent u als (mogelijke) opdrachtgever of werknemer van harte
welkom om een kijkje te nemen in ons nieuwe contact center!