Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Unamic/HCN, A Xerox Company past haar structuur aan voor Europa!
dinsdag 12 juli 2011
Unamic/HCN, in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van
outsourcing van klantprocessen, breidt haar dienstverlening verder uit
naar zusterorganisaties in andere landen in Europa. Als onderdeel van
ACS, A Xerox Company biedt Unamic/HCN hiermee klanten de mogelijkheid
om in meerdere talen en in meerdere landen gebruik te maken van haar
diensten.
Om succesvol invulling te geven aan de verdere groei in Europa wijzigt
Unamic/HCN een tweetal posities in haar organisatie. Simon Verzijl
wordt namens ACS verantwoordelijk voor alle Business Process Services
activiteiten in de diverse landen in Europa en Robèrt van Diem volgt
hem op als Algemeen Directeur van Unamic/HCN Nederland.
Over Unamic/HCN, A Xerox Company
Unamic/HCN is de grootste facilitaire dienstverlener in de Benelux voor
het uitbesteden van klantcontactprocessen. Met meer dan 2.500
medewerkers en 14 vestigingen in Nederland, België, Suriname en Turkije
legt, onderhoudt, managet en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met
de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Unamic/HCN is onderdeel van
ACS, a Xerox Company. Via ACS is Xerox in staat uitgebreide business
process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data
processing, HR benefits management, financiële ondersteuning en
customer relationship management services voor commerciële en
overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met
133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.