Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Unamic/HCN, A Xerox Company past haar structuur aan voor Europa!

dinsdag 12 juli 2011

Unamic/HCN, in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van outsourcing van klantprocessen, breidt haar dienstverlening verder uit naar zusterorganisaties in andere landen in Europa. Als onderdeel van ACS, A Xerox Company biedt Unamic/HCN hiermee klanten de mogelijkheid om in meerdere talen en in meerdere landen gebruik te maken van haar diensten.

Om succesvol invulling te geven aan de verdere groei in Europa wijzigt Unamic/HCN een tweetal posities in haar organisatie. Simon Verzijl wordt namens ACS verantwoordelijk voor alle Business Process Services activiteiten in de diverse landen in Europa en Robèrt van Diem volgt hem op als Algemeen Directeur van Unamic/HCN Nederland.

Over Unamic/HCN, A Xerox Company
Unamic/HCN is de grootste facilitaire dienstverlener in de Benelux voor het uitbesteden van klantcontactprocessen. Met meer dan 2.500 medewerkers en 14 vestigingen in Nederland, België, Suriname en Turkije legt, onderhoudt, managet en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Unamic/HCN is onderdeel van ACS, a Xerox Company. Via ACS is Xerox in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, HR benefits management, financiële ondersteuning en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met 133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.