Grolsch kiest Alfred als reclamebureau
Persbericht van Koninklijke Grolsch NV
Grolsch kiest Alfred als reclamebureau
Bierbrouwer Grolsch gaat met ingang van augustus 2011 samenwerken met
reclamebureau Alfred. Na een uitgebreide marktverkenning is Alfred naar
voren gekomen als de meest geschikte reclamepartner voor Grolsch.
Alfred krijgt een belangrijke rol op het gebied van
communicatiestrategie en creatie voor het Grolsch-merk in Nederland.
Grolsch legt de focus de komende jaren op groei en ziet in Alfred
hiervoor een sterke business partner. De no-nonsense cultuur van het
bureau past goed bij de manier van werken die Grolsch voor ogen heeft.
Daarnaast hebben het gepresenteerde werk, de ervaring van Alfred en de
klik met het team de doorslag gegeven.
Met de keuze voor Alfred is voor Grolsch een einde gekomen aan een
jarenlange samenwerking met reclamebureau DDB. "Ruim zeven jaar hebben
we goed en intensief samengewerkt met DDB. Zij hebben de positie van
het Grolsch-merk in de Nederlandse markt op een uitstekende manier
gewaarborgd. Het is natuurlijk jammer om na zo'n lange en goede
samenwerking afscheid te moeten nemen van een bureau, maar we vinden
het tijd voor een nieuwe aanpak", aldus Jan Nales, Marketing Director
bij Grolsch.
Marcel van Wing, Algemeen Directeur van Alfred: "Alfred is blij! Laten
we eerlijk zijn, Grolsch is een Nederlands icoon. Een machtig mooi merk
en goed om daarvoor aan de slag te kunnen gaan."
*
Links:
http://www.koninklijkegrolsch.nl
Razende Robot Reporter