Ingezonden persbericht



---



- Persbericht -

RTL 7-KIJKER MAAKT KANS OP EEN LEVEN ALS EEN PROFVOETBALLER

NIVEA for Men, Official Partner van de Eredivisie, de ideale partner voor 'Leven als een Prof'

Hilversum, 13 juli 2011 - De jongensdroom van iedere man kan dit najaar uitkomen: een jaar leven als een profvoetballer, iedereen kan winnen! Mannenzender RTL 7 en Official Partner van de Eredivisie NIVEA for Men regelen voor één voetbalteam in Nederland een eigen spelersbus, tenues, een training in Huis ter Duin met een Eredivisie coach, maatpakken, horloges, zonnebrillen en zelfs een eigen clublied ingezongen samen met Wolter Kroes. Voor de toekomstige thuiswedstrijden komt er op hun veld een professionele dug-out te staan en in de eigen kleedkamer wordt een heuse jacuzzi geïnstalleerd met een jaar lang verzorgingsproducten van NIVEA for Men. Bovendien zendt RTL 7 live een wedstrijd van deze geluksvogels tegen het RTL 7 Sterrenteam uit. Dit en nog veel meer is te winnen voor teams die zich opgeven via www.levenalseenprof.nl.

De zender trapt de actie af met het programma 'Leven als een Prof', in samenwerking met Official Partner van de Eredivisie NIVEA For Men. Presentator Harry Vermeegen bezoekt aansprekende (oud) profvoetballers om in beeld te brengen hoe hun dagelijkse leven eruitziet. Ook licht hij elke week een amateurteam in het land uit. De serie van twaalf afleveringen wordt deels dit najaar en deels begin 2012 uitgezonden.

NIVEA for Men, dat onlangs voor drie jaar bijtekende als Official Partner van de Eredivisie, is een merk voor mannen. Voetbal is wat hen in beweging brengt, plezier en energie geeft en hen verbindt. Met de sponsoring van 'Leven als een Prof' brengt NIVEA for Men de Eredivisie en het leven wat daarbij hoort binnen het bereik van iedere voetballiefhebber. Voetbalteams kunnen zich vanaf september opgeven via www.levenalseenprof.nl.

-Einde bericht-

**