Tele2

Tele2 en Bencom lanceren BespaarCheck



Deze week is Tele2 gestart met de nieuwe zomercampagne om consumenten bewust te maken dat tweederde van de Nederlanders teveel betaalt voor televisie, internet en bellen. Veel van de Nederlandse consumenten hebben nog losse abonnementen voor televisie, internet en bellen. In samenwerking met de Totaalwijzer van Bencom kan Tele2 nu de BespaarCheck aanbieden op haar site www.tele2.nl. Consumenten die gebruik maken van de BespaarCheck kunnen zien wat ze kunnen besparen door naar een andere provider over te stappen. Sommige besparingen kunnen oplopen tot â¬340,- euro per jaar.

We zijn blij mensen meer transparantie en keuzevrijheid te bieden met de BespaarCheck en trots om op de eerste plek in de top 5 van alles-in-1 aanbieders te staan. Het was fantastisch om dit initiatief met de oprichter van zo veel succesvolle vergelijkingssites, Ben Woldring, op te zetten.

âIk zie dat consumenten vaak nog dure losse abonnementen voor internet, tv en bellen hebben, terwijl de besparingen voor het oprapen liggen. De BespaarCheck biedt consumenten de mogelijkheid een goede vergelijking te maken en kan ze helpen kosten te besparen.â zo zegt Ben Woldring, CEO & Founder - Bencom Group.

Aanbod zomercampagne Tele2 Tijdens de campagne rondom de BespaarCheck biedt Tele2 tijdelijk een aanbieding: Televisie, Internet & Bellen de eerste 6 maanden voor ⬠20,- euro per maand, daarna kost dit combinatiepakket ⬠40,- euro per maand.

Naast deze mooie aanbieding heeft Tele2 het zenderpakket uitgebreid met BBC one en BBC two én een pluspakket gelanceerd waarin klanten voor ⬠5,- per maand 20 extra zenders ontvangen. Kijk voor meer informatie op www.tele2.nl