Tele2 en Bencom lanceren BespaarCheck
Deze week is Tele2 gestart met de nieuwe zomercampagne om consumenten
bewust te maken dat tweederde van de Nederlanders teveel betaalt voor
televisie, internet en bellen. Veel van de Nederlandse consumenten
hebben nog losse abonnementen voor televisie, internet en bellen. In
samenwerking met de Totaalwijzer van Bencom kan Tele2 nu de
BespaarCheck aanbieden op haar site www.tele2.nl. Consumenten die
gebruik maken van de BespaarCheck kunnen zien wat ze kunnen besparen
door naar een andere provider over te stappen. Sommige besparingen
kunnen oplopen tot â¬340,- euro per jaar.
We zijn blij mensen meer transparantie en keuzevrijheid te bieden met
de BespaarCheck en trots om op de eerste plek in de top 5 van
alles-in-1 aanbieders te staan. Het was fantastisch om dit initiatief
met de oprichter van zo veel succesvolle vergelijkingssites, Ben
Woldring, op te zetten.
âIk zie dat consumenten vaak nog dure losse abonnementen voor internet,
tv en bellen hebben, terwijl de besparingen voor het oprapen liggen. De
BespaarCheck biedt consumenten de mogelijkheid een goede vergelijking
te maken en kan ze helpen kosten te besparen.â zo zegt Ben Woldring,
CEO & Founder - Bencom Group.
Aanbod zomercampagne Tele2
Tijdens de campagne rondom de BespaarCheck biedt Tele2 tijdelijk een
aanbieding: Televisie, Internet & Bellen de eerste 6 maanden voor â¬
20,- euro per maand, daarna kost dit combinatiepakket ⬠40,- euro per
maand.
Naast deze mooie aanbieding heeft Tele2 het zenderpakket uitgebreid met
BBC one en BBC two én een pluspakket gelanceerd waarin klanten voor â¬
5,- per maand 20 extra zenders ontvangen. Kijk voor meer informatie op
www.tele2.nl
Tele2