Jumbo supermarkten
Jumbo vrij van kunstmatige toevoegingen
Maaltijdpakketten Jumbo vrij van kunstmatige toevoegingen
Supermarktketen Jumbo introduceert onder haar huismerk een nieuwe serie
internationale maaltijdpakketten. Deze gerechten zijn volledig vrij van
kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Jumbo is hiermee de eerste
die onder het eigen merk een dergelijk product op de markt brengt. Dit
sluit aan bij het streven van de keten om haar huismerkproducten zo
gezond en natuurlijk mogelijk te maken. De maaltijdpakketten zijn in
alle Jumbo winkels verkrijgbaar.
Formuledirecteur Colette Cloosterman - van Eerd: "Bij de ontwikkeling
van ons Jumbo huismerk letten we erop dat onze producten minder
smaakversterkers bevatten. Ons doel is om zoveel mogelijk natuurlijke
en lekkere producten in de schappen te hebben. Ik ben er trots op dat
we deze maaltijdpakketten aan ons assortiment kunnen toevoegen en dat
de gerechten zo puur mogelijk zijn."
De Jumbo huismerk maaltijdpakketten vervangen de producten van het
O'Lacy merk. Voor klanten zijn er nu maar liefst elf internationale
varianten verkrijgbaar: Lasagne, Burritos, Lasagnette, Kip Tandoori,
Teriyaki, Kip Siam, Kip Madras, Durum, Woknoodles, Couscous en Taco's.
Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten is de afgelopen jaren zeer snel uitgebreid. Het
familiebedrijf is uitgegroeid tot één van de meest gewaardeerde
supermarktketens van Nederland. In 2010 is Jumbo uitgeroepen tot `Beste
winkelketen' in de categorie supermarkten en onlangs won Jumbo in
dezelfde categorie de `Customer Centric DNA Awards 2011', een
publieksprijs voor de meest klantgerichte ondernemingen van Nederland.
Door de overname van Super de Boer zet Jumbo Supermarkten de groei van
de afgelopen jaren in versneld tempo door.
in- uitklappen