Jumbo supermarkten

Jumbo vrij van kunstmatige toevoegingen

Maaltijdpakketten Jumbo vrij van kunstmatige toevoegingen

Supermarktketen Jumbo introduceert onder haar huismerk een nieuwe serie internationale maaltijdpakketten. Deze gerechten zijn volledig vrij van kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Jumbo is hiermee de eerste die onder het eigen merk een dergelijk product op de markt brengt. Dit sluit aan bij het streven van de keten om haar huismerkproducten zo gezond en natuurlijk mogelijk te maken. De maaltijdpakketten zijn in alle Jumbo winkels verkrijgbaar.

Formuledirecteur Colette Cloosterman - van Eerd: "Bij de ontwikkeling van ons Jumbo huismerk letten we erop dat onze producten minder smaakversterkers bevatten. Ons doel is om zoveel mogelijk natuurlijke en lekkere producten in de schappen te hebben. Ik ben er trots op dat we deze maaltijdpakketten aan ons assortiment kunnen toevoegen en dat de gerechten zo puur mogelijk zijn."

De Jumbo huismerk maaltijdpakketten vervangen de producten van het O'Lacy merk. Voor klanten zijn er nu maar liefst elf internationale varianten verkrijgbaar: Lasagne, Burritos, Lasagnette, Kip Tandoori, Teriyaki, Kip Siam, Kip Madras, Durum, Woknoodles, Couscous en Taco's.

Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten is de afgelopen jaren zeer snel uitgebreid. Het familiebedrijf is uitgegroeid tot één van de meest gewaardeerde supermarktketens van Nederland. In 2010 is Jumbo uitgeroepen tot `Beste winkelketen' in de categorie supermarkten en onlangs won Jumbo in dezelfde categorie de `Customer Centric DNA Awards 2011', een publieksprijs voor de meest klantgerichte ondernemingen van Nederland. Door de overname van Super de Boer zet Jumbo Supermarkten de groei van de afgelopen jaren in versneld tempo door.
in- uitklappen