Persbericht

14 juli, 2011

hybris en Sorriso Technologies bieden gezamenlijke e-commerce-, e-billing- en e-care-oplossing voor telecomorganisaties

hybris, leverancier van multi-channel communicatie en e-commerce-software, heeft onlangs een samenwerking met Sorriso Technologies. Sorriso is aanbieder van online gedreven klantenservicesoftware, voornamelijk gebaseerd op facturen. Door deze samenwerking kunnen telecombedrijven een flexibele en geoptimaliseerde online klanten-portal uitrollen, die alle aspecten van de klanten-lifecycle ondersteunt. Dit omvat onder andere acquisitie van nieuwe klanten, facturatie, online dienstverlening, account management en het verzorgen verhogen van de omzet per klant.

Kijk voor het volledige Engelstalige persbericht op: http://www.hybris.com/hybris/en/News/press_releases/pressrelease_Sorriso.html

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van hybris via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/rss.php?client=15

Over hybris
hybris is leverancier van next generation agile multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coördinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in de ontwikkeling van een geïntegreerde agile oplossing die industrialisatie en automatisering van marketing- en salesprocessen ondersteunt. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en zorgt ervoor dat organisaties in staat zijn hun communicatie en verkoop via alle kanalen consistent en effectief in te richten.

hybris is opgericht in 1997 en heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in München, andere kantoren bevinden zich in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Polen, Tsjechië en Zweden. hybris heeft wereldwijd meer dan 300 klanten en onderhoudt ruim 2.500 websites. Het klantenbestand omvat wereldwijde merken van de detailhandel en de verwerkende industrie zoals Adidas, V&D, Kleertjes.com, Hornbach, Levi's, Nespresso, Pirelli, Intergamma, Bijenkorf, Reebok, Douglas, Beter Bed en Krëfel.

Volg hybris vanaf nu op Twitter @hybris_software