PERSBERICHT
Newtel Essence introduceert partnermodel voor de verkoop van 0800/0900 servicenummers
Houten, 14 juli 2011 - Newtel Essence, een 100% dochteronderneming van KPN, kiest voor de verkoop van 0800/0900 servicenummers aan het MKB voor een partnermodel. Daarmee vergroot het bedrijf haar afzetmarkt en biedt het aangesloten partners de mogelijkheid om hun portfolio uit te breiden.
Naast directe verkoop van servicenummers gaat Newtel Essence nu ook servicenummers verkopen via het indirecte kanaal. De verkoop door partners kan ook worden gecombineerd met aanvullende diensten van KPN waaronder routeringmogelijkheden, applicaties voor management informatie, CRM, dialing en Contact Center applicaties. Partners kunnen met de eindgebruiker competitieve prijsafspraken maken. De servicenummers verlopen via het netwerk van KPN.
Marcel Reuvers, algemeen directeur van Newtel Essence: 'Het is duidelijk een win-win situatie voor alle betrokken partijen. Door te kiezen voor een indirect verkoopkanaal vergroten wij onze markt in het MKB en stellen we partners in staat om aan de eindgebruiker toegevoegde waarde te leveren op de servicenummers. Daarbij kun je denken aan o.a. postcode routeringen en routeringen op tijd en datum.'
Bedrijven met meer dan tweehonderdenvijftig werkplekken blijft Newtel Essence met haar eigen salesorganisatie rechtstreeks bedienen.
De eerste overeenkomsten met partners zijn gesloten.
Over Newtel Essence
Newtel Essence is de visionaire en innovatieve communicatie integrator die op unieke wijze haar relaties in staat stelt om hun (klant)contacten optimaal te onderhouden zodat dit voor hen tot een competitieve voorsprong leidt. Net zoals Getronics en Base maakt Newtel Essence deel uit van de KPN groep. Als communicatie integrator is Newtel Essence marktleider in de Benelux op het gebied van contactcenter technologie en communicatieoplossingen.
Het bedrijf telt in Nederland en België samen 350 medewerkers.
Voor meer informatie:
+++
Noot voor redactie,