Via social media 24 uur per dag service van KLM
Klanten kunnen via Facebook, Twitter en Hyves nu 24 uur per dag en
zeven dagen per week met KLM in contact treden. KLM is hiermee een van
de eerste luchtvaartmaatschappijen die deze service biedt.
Amstelveen | 18 Juli 2011
Bij KLM zijn social media niet meer weg te denken in het contact met de
klant. KLM is al geruime tijd aanwezig op Facebook en Twitter en
onlangs kwam daar - specifiek voor de Nederlandse markt - Hyves bij.
'Volgers' kunnen er - in Engels en Nederlands - terecht met al hun
vragen over hun reizen, zoals bagage, stoelreservering en het omboeken
van tickets. Zij krijgen dan binnen één uur antwoord en eventuele
problemen worden binnen 24 uur opgelost. Tot voor kort gebeurde dit
tussen 8 uur 's ochtends en 23 uur 's avonds, maar sinds vandaag kan
men 24 uur per dag altijd en overal contact opnemen met KLM en
gebruikmaken van de service die KLM haar klanten biedt via deze
kanalen.
KLM informeert haar volgers via deze social media ook over het laatste
KLM-nieuws en leuke acties.
KLM