Magazine Zo!Zutphen promoot Zutphen
presentatie Zo!Zutphen
Wethouder Rik de Lange neemt het eerste exemplaar van Zo!Zutphen in
ontvangst uit handen van uitgever Marco Barelds onder toeziend oog van
leden van het Binnenstadsplatform, de voorzitter van MKB Zutphen en
Zo!Zutphen-redactrice Lianne Spin.(foto: Pascale Drent)
Het tweemaandelijkse tijdschrift Zo!Zutphen wil de hanzestad promoten.
De nadruk ligt op de promotie van Zutphen als winkelstad en de
koopzondagen op de laatste zondag van de maand. De oplage is 55.000
exemplaren groot. 45.000 Exemplaren worden deze week huis-aan-huis
bezorgd in Zutphen, Warnsveld, Brummen, Lochem en omgeving. Tienduizend
stuks worden verspreid via onder meer de Zutphense
winkeliers.Het magazine is een initiatief van uitgever Marco Barelds
van Grafiq Visuele Communicatie. Het Binnenstadsplatform verleent uit
naam van MKB Zutphen zijn medewerking aan deze uitgave.
Het magazine Zo!Zutphen heeft ook een eigen website. www.zozutphen.nl
Ook op Twitter is Zo!Zutphen te volgen www.twitter.com/zozutphen.
Gemeente Zutphen