Getroffen klant Advin bij TV-toren Hoogersmilde binnen 24 uur weer online
Eind vorige week berichtte vrijwel elk nieuwskanaal over de ingestorte
TV-toren in Hoogersmilde. Ook wij waren meteen op de hoogte, want één
van onze klanten Advin (onderdeel van Dura Vermeer) had hier direct
last van. In dit soort situaties kunnen wij in korte tijd een mobiele
mast inzetten, waardoor de klant weer aan de slag kan.
In de praktijk betekent dit dat afgelopen vrijdag en zaterdag vier
mensen van Tele2 en zoân zes mensen bij onze aannemer aan het werk zijn
geweest om onze klant zo snel mogelijk weer online te krijgen. En dat
is goed gelukt! Binnen 24 uur konden we de verbinding weer overdragen
aan de klant, zodat deze op maandag ongestoord hun werk konden
oppakken. We hebben zeer positieve reacties hierover ontvangen en ook
intern viel het op dat medewerkers van Tele2 enorm enthousiast en
bereid waren om voor een deel in hun eigen tijd bij te dragen aan dit
succes!