Interpolis start zomerpreventiecampagne op Facebook en Repudo
Persbericht van Interpolis
Buiten valt het zomerweer af en toe nog wat tegen, op de sociale media
kanalen is de zomer in volle gang. Interpolis maakt van deze zomer
gebruik om vol in te zetten op het gebruik van Twitter, Facebook en
nieuwkomer Repudo om de interactie met het Nederlandse publiek aan te
gaan.
Vakantiepakketjes via Facebook
Op de Facebook pagina van Interpolis kunnen mensen hun beste
preventietips achterlaten voor de vakantie. Of het nu bij de
voorbereiding is, gedurende de reis of bij aankomst op de bestemming.
Alle vakantietips worden op de Interpolis Facebook pagina gebundeld en
kunnen worden gedeeld met de connecties van de Facebookgebruiker. Als
beloning krijgen de tipgevers een speciaal vakantiepakketje van
Interpolis thuisgestuurd met handige preventieve middelen zoals een
slaapmasker en zonnebrandcrème.
Interpolis verstopt festivalpakketjes in heel Nederland
Ook voor festivalgangers heeft Interpolis deze zomer iets leuks in
petto. Via Repudo, de mobiele applicatie waarmee je virtuele objecten
kunt oppikken in de fysieke wereld, verstopt Interpolis speciale
festivalpakketjes in heel Nederland. Men kan deze pakketjes oppakken
door de Repudo applicatie te downloaden en naar de precieze GPS locatie
te gaan waar het pakketje zich bevindt. Het festivalpakketje met daarin
onder meer verfrissingsdoekjes en pleisters wordt dan thuisgestuurd.
Elk pakketje kan één keer worden opgepakt.
Twitter als aanjager voor de campagne
Via Twitter worden de volgers van Interpolis op de hoogte gehouden van
de laatste tips die op Facebook zijn geplaatst. Ook kunnen zij hier en
daar een tip verwachten waar nog een festivalpakket 'op straat' ligt.
De campagne duurt tot 1 september a.s.
Links:
http://newsclipper.nl/news/id/1062
Razende Robot Reporter