Juristen geven passagiers direct advies via Facebook

Persbericht van EUClaim B.V.

Vertraagde vliegtuigpassagiers delen ervaringen via www.facebook.com/euclaim

Brummen - De komende weken vertrekken weer miljoenen passagiers vanaf Schiphol naar hun vakantiebestemming. Naar verwachting krijgen de komende twee maanden meer dan 80.000 passagiers te maken met vertragingen en annulering van vluchten. Dat levert weer de nodige irritaties en ergernissen op bij veel vliegtuigpassagiers.

EUclaim heeft op Facebook een pagina geopend waar passagiers, die te maken krijgen met vertraging op Schiphol, terecht kunnen om hun ervaringen en de beschikbare informatie onderling te delen. De Facebook pagina voor vertraagde passagiers is bereikbaar op: http://www.facebook.com/euclaim

Ook luchtvaartmaatschappijen worden uitgenodigd om te reageren op deze Facebook pagina. "Het zou toch fantastisch zijn als via deze pagina passagiers meer informatie kunnen krijgen over hun vertraagde vlucht en wanneer het vliegtuig nu wel gaat" aldus initiatiefnemer Hendrik Noorderhaven van EUclaim.

Ook de juristen van EUclaim zullen zelf actief deelnemen aan discussies en waar mogelijk direct hulp bieden aan gedupeerde passagiers. Via Facebook kan direct worden gecheckt of passagiers op de vertraagde vlucht recht hebben op een schadevergoeding die kan oplopen tot EUR 600,- per persoon. Zo kan pech door vertraging toch nog worden goedgemaakt met uitzicht op een nieuwe vakantie die van de EUR 600,- schadevergoeding betaald kan worden!

Links:
http://www.facebook.com/euclaim



Razende Robot Reporter