Human Inference en Schober lanceren Online Data Improver

Persbericht van Schober Direct Marketing B.V.

Human Inference en Schober bundelen hun krachten om de klant nog beter van dienst te zijn. Zij introduceren een service voor de gebruiker om zelf databestanden te valideren en te schonen. In vier simpele stappen heeft de gebruiker zijn bestanden ontdubbeld, gevalideerd en gestandaardiseerd. Dit levert 20% hogere conversie op in campagnes: goede klantgegevens gecombineerd met perfecte prospectdata.

De Data Improver wordt als service aangeboden, dus er zijn geen licentie, hardware- of andere IT kosten aan verbonden. Het resultaat van de Online Data Improver is een visueel overzicht van de kwaliteit van de klant- of prospectgegevens en een volautomatisch gecorrigeerd en geactualiseerd klant- of prospectbestand op naam- en contactgegevens. De service is toepasbaar op databases vanuit 200 verschillende landen.

Bij Schober kan men nu naast het bijkopen van prospectgegevens ook de gekochte gegevens combineren met eigen gegevens, en eigen gegevens kunnen geordend en samengevoegd worden.

Over Human Inference Human Inference is de Europese marktleider voor datakwaliteitsoplossingen voor het management van relatiegegevens. Klanten als Center Parcs, Nutricia, Wehkamp, ING en De Belastingdienst vertrouwen op de kwaliteit van Human Inference. Meer informatie vindt u op www.humaninference.nl.

Over Schober Information Group Nederland
Schober Information Group Nederland brengt al meer dan 60 jaar bedrijven op effectieve wijze in contact met hun doelgroep. Schober is specialist in het optimaliseren van datakwaliteit en biedt deskundige oplossingen voor databasegedreven marketing, crossmediale communicatie en campagnemanagement. Meer informatie vindt u op www.schober.nl.

*

Links:
http://www.schober.nl/datakwaliteit.html

Noot voor redacties


Schober Direct Marketing B.V.

Noot voor de red actie,

Razende Robot Reporter