Ingezonden persbericht



---





PERSBERICHT

Exclusief KidsRights t-shirt bij watLief
GOED & GROEN T-SHIRT VOOR KINDEREN

Ieder kind heeft talenten, dromen én rechten. Stichting KidsRights komt al jaren op voor de rechten van kinderen wereldwijd. Om kinderrechten op een leuke en coole manier onder de aandacht te brengen, heeft KidsRights in samenwerking met kinderwebwinkel watLief een stoer shirt ontworpen. Met het t-shirt "I care so should you" dragen kinderen zelf een boodschap uit: Ieder kind heeft rechten en ik kan daar aan bijdragen. Samen zetten we de wereld in beweging!

Stichting KidsRights brengt met het t-shirt 'I care, so should you' de wereldwijde kinderrechten op een opvallende manier onder de aandacht. Het t-shirt is ontworpen voor kinderen van 8 t/m 12 jaar en is exclusief verkrijgbaar bij kinderwebwinkel watLief. Het shirt is Fair Wear geproduceerd, gemaakt van 100% biologisch katoen en zelfs de print is gedrukt met milieuvriendelijke inkt. Een deel van de opbrengst gaat direct naar KidsRights. Een betere aankoop kunnen wij niet bedenken!

Over Stichting KidsRights
Stichting KidsRights komt op voor de positie van zeer kwetsbare kinderen waar ook ter wereld. KidsRights biedt directe hulp aan deze kinderen en biedt een podium aan kinderen die vaak niet zelf de aandacht van de wereld kunnen trekken. Ieder jaar reikt Stichting KidsRights de Internationale Kindervredesprijs uit aan een kind dat zich op bijzondere wijze heeft ingezet voor de rechten van het kind. Ambassadeurs van KidsRights zijn Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.

Over watLief
Kinderwebwinkel watLief vindt het belangrijk dat kleding niet alleen trendy is, maar ook dat de wereld er een beetje mooier van wordt. watLief biedt hippe, vrolijke kinderkledingmerken die bij de productie aandacht besteden aan mens en milieu. Een aantal labels van watLief steunt een goed doel.

Prijs t-shirt: 19,95 te koop op www.watlief.nl
Voor meer informatie: www.watlief.nl/kidsrights

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Noot voor de redactie (