Emesa rolt succesvol veilingconcept uit in Duitsland
Persbericht van Emesa
Emesa Nederland lanceert haar succesvolle veilingplatform
VakantieVeilingen.nl(R) op de Duitse markt. Vanaf 1 september 2011 gaat
het bedrijf onder de naam Aladoo.de reis- en vrijetijdsarrangementen
veilen op de Duitse markt.
In Nederland blijft de merknaam VakantieVeilingen.nl(R) gehandhaafd,
daarbuiten zal de website onder de naam Aladoo bekend worden. Het
veilingprincipe van reis- en vrijetijdsarrangementen blijft
ongewijzigd.
Marc Muller, CEO van Emesa is erg verheugd over deze eerste stap op weg
naar internationalisering. "Het concept werkt, dat is inmiddels
bewezen. Maar om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken, hanteren
we buiten Nederland de naam Aladoo. Een verzonnen naam die vrolijk
klinkt en vrolijk oogt. Het is een grote uitdaging om de nieuwe website
in Duitsland net zo bekend en succesvol te maken als
VakantieVeilingen.nl(R) hier in Nederland. Maar we vertrouwen er op dat
de Duitse consument ons straks zeker zal weten te vinden voor reis-en
vrijetijdsaanbiedingen."
Aladoo.de
De website Aladoo.de is op dit moment online maar wordt tot de
officiële launch op 1 september getest. Het Duitse kantoor is al vanaf
1 juli operationeel in Keulen.
Over Emesa Nederland
Emesa Nederland B.V. is de grootste e-commerce partij voor het zoeken,
vergelijken en boeken van reis- en vrijetijdsarrangementen voor onder
meer een vakantie, dagje weg, concert, musical of beauty arrangement.
Emesa bereikt wekelijks meer dan 4,5 miljoen Nederlanders die
geabonneerd zijn op de e-mail nieuwsbrieven. De websites van Emesa
worden door meer dan 60 miljoen bezoekers per jaar bezocht.
*
Links:
http://www.aladoo.de
Razende Robot Reporter