Emesa rolt succesvol veilingconcept uit in Duitsland

Persbericht van Emesa

Emesa Nederland lanceert haar succesvolle veilingplatform VakantieVeilingen.nl(R) op de Duitse markt. Vanaf 1 september 2011 gaat het bedrijf onder de naam Aladoo.de reis- en vrijetijdsarrangementen veilen op de Duitse markt.

In Nederland blijft de merknaam VakantieVeilingen.nl(R) gehandhaafd, daarbuiten zal de website onder de naam Aladoo bekend worden. Het veilingprincipe van reis- en vrijetijdsarrangementen blijft ongewijzigd.

Marc Muller, CEO van Emesa is erg verheugd over deze eerste stap op weg naar internationalisering. "Het concept werkt, dat is inmiddels bewezen. Maar om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken, hanteren we buiten Nederland de naam Aladoo. Een verzonnen naam die vrolijk klinkt en vrolijk oogt. Het is een grote uitdaging om de nieuwe website in Duitsland net zo bekend en succesvol te maken als VakantieVeilingen.nl(R) hier in Nederland. Maar we vertrouwen er op dat de Duitse consument ons straks zeker zal weten te vinden voor reis-en vrijetijdsaanbiedingen."

Aladoo.de
De website Aladoo.de is op dit moment online maar wordt tot de officiële launch op 1 september getest. Het Duitse kantoor is al vanaf 1 juli operationeel in Keulen.
Over Emesa Nederland

Emesa Nederland B.V. is de grootste e-commerce partij voor het zoeken, vergelijken en boeken van reis- en vrijetijdsarrangementen voor onder meer een vakantie, dagje weg, concert, musical of beauty arrangement. Emesa bereikt wekelijks meer dan 4,5 miljoen Nederlanders die geabonneerd zijn op de e-mail nieuwsbrieven. De websites van Emesa worden door meer dan 60 miljoen bezoekers per jaar bezocht.

*

Links:
http://www.aladoo.de



Razende Robot Reporter