Syntens

De EHEC-crisis heeft veel kwekers in de problemen gebracht. De markt is verstoord. Het zal tijd kosten voordat vraag en aanbod elkaar weer hebben gevonden. Crises komen met enige regelmaat voor. Syntens verzorgt een bijeenkomst waarin wordt ingegaan op de mogelijkheden om u als ondernemer in de tuinbouwsector beter te wapenen tegen dit soort gebeurtenissen.

Na inleidingen door 2 sprekers zal er worden gediscussieerd over de behandelde thema's. De eerste spreker zal ingaan op de strategische mogelijkheden om uw bedrijf op een andere manier in de markt te zetten; welke strategische uitdagingen biedt de EHEC-crisis de kweker? De tweede spreker heeft ervaring met crisis-management en de inzet van social media. Welke mogelijkheden bieden social media om bij crises te communiceren met de consument?

De bijeenkomst wordt afgerond met gelegenheid tot netwerken en is in het bijzonder bedoeld voor groente- en fruittelers.

Aanmelden voor de bijeenkomst.

Het programma :

15.00 - 15.30 Inloop
15.30 - 15.35 Welkom door Petervan der Sar, innovatieadviseur Syntens 15.35 â 16.00 Welke strategische uitdagingen biedt de EHEC-crisis de kweker?
Auke Heinz,Senior projectleiderVruchtgroenten en PR en Voorlichting buitenland
16.00 â 16.30 Discussie
16.30 â 16.50 Pauze
16.50 â 17.15 Welke mogelijkheden biedt de inzet van social media bij crises?
Inleiding door Bregje Paulussen, crisismanagement & social media 17.15 â 17-45 Discussie
17.45 â 18.00 Afronding, conclusies
18.00 â 18.30 Netwerkborrel